Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@03:01:48 GMT

چند تست هوش تصویری جذاب

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۳۷۷

چند تست هوش تصویری جذاب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ساعد نیوز،  جواب تست هوش در انتهای همین مطلب قرار داده شده ولی سعی کنید قبل از دیدن جواب، خودتان فکر کنید و به جواب برسید.

تست هوش شماره 1)

در تصویر زیر چند شماره وجود دارد.

 

تست هوش شماره 2)

شماره پارکینگ چند است؟

  تست هوش شماره3)  

کدام یک از افراد حاضر در تصویر زیر از اسباب بازی فروشی دزدی کرده اند؟ فقط تیزبین ها میتوانند جواب بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهنمایی: دزد، پسربچه نیست.

 

    تست هوش شماره 4)

زنی دوستش رابه صرف شام بـه خانه ي خود دعوت می کند. او برای شام کباب و پوره ي سیب زمینی درست میکند. برای دسر، زن یک سیب را دو نیم میکند، یک نصفه ي آن رابه همراه مقداری خامه ي شیرین بـه دوستش می دهد و بقیه ي خامه در ظرف دیگری باقی می ماند.

 

 

زنِ میزبان نصفه ي خودش از همان سیب را میخورد. دوست زن بر اثر مسمومیت می میرد، اما زنِ میزبان علیرغم این کـه از همان سیب خورده بود، زنده می ماند. چـه اتفاقی افتاده اسـت؟

  تست هوش شماره 5)

شما 2 سطل آب با ارتفاع یکسان دارید، در داخل سطل اول دمای آب 25 درجه سانتیگراد و در سطل دوم دمای آب 25 درجه فارنهایت است.

شما درون هر سطل یک سکه می اندازید، خب سکه در کدام سطل زودتر به ته آن می رسد؟

  تست هوش شماره 6)

 

در اینجا چهار ظرف آب متصل به هم وجود دارد. شیر آب را باز می کنیم. آب با فشار ملایم درون ظرف اول می ریزد. آیا می توانید حدس بزنید کدام ظرف قبل از بقیه، بصورت کامل پر خواهد شد؟

 

 

تست هوش شماره 7)

 

یک شاهزاده خانم دریک برج زندانی شد. او فهمید کـه میتواند از طریق درب چهارم فرار کند. اما فقط ۳ درب وجود دارد. چگونه او میتواند درب شماره ۴ را پیدا کند؟

 

 

تست هوش شماره 8) شلیک گلوله

کدام سوراخ روی دیوار اول از همه از شلیک گلوله بوجود آمده است؟

 

 

تست هوش شماره 9)

شما در اتاق وسطی یک خانه ی سه اتاقه گیر افتاده اید. این اتاق فقط یک پنجره دارد که با میله های آهنی پوشیده شده است. اما هر دو اتاق کناری درهایی برای خروج از خانه دارند.

در اتاق سمت چپ دو آدمکش حضور دارند که منتظرند تا به محض ورود شما به اتاقشان، شما را به قتل برسانند.

در اتاق سمت راست هم یک دستگاه اسلحه ی لیزری که با نور خورشید کار می کند تعبیه شده که به محض قرار گرفتن شما در دامنه ی دید آن، شلیک کرده و شما را خواهد کشت.

حالا چگونه از این خانه فرار می کنید؟

 

 

تست هوش شماره 10)

 

دونالد از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که در اتاقی که ۴ در خروج دارد، گیر افتاده است. در این اتاق لحاف، مقداری غذا و خوراکی، یک بطری آب و گالن بزرگ آب وجود دارد. یعنی دونالد از تشنگی و گرسنگی نخواهد مرد.

وقتی دونالد تصمیم می گیرد از یکی از درها خارج شود، صدایی را می شنود که در مورد خطرات موجود در پشت هر در به او هشدار می دهد.

در پشت در اول یک اتاق ۵۰ متری مملو از گازهای سمی قرار دارد. در پشت در دوم یک بمب وجود دارد که به محض باز شدن در منفجر خواهد شد. در پشت در سوم و چهارم مارهای سمی و یک کوسه گرسنه وجود دارند.

دونالد کدام در را باید برای خروج انتخاب کند؟ چرا؟

 

  معما و تست هوش حدس کلمه  

پاسخ تست هوش شماره 1)

ده حالت امكان پذير است.

پاسخ تست هوش شماره 2)

شکل را بچرخانیم، شماره87 بدست می اید.

پاسخ تست هوش شماره 3)

دزد، زنی اسـت کـه لباس زرد بـه تن دارد. طبق راهنمایی، دزد، پسر بچه نیست. از طرفی، این اسباب بازی فروشی عروسک هاي کوچکی مثل خرس داخل کیف زن یا خرگوش داخل ساک مرد نمی فروشد.

این اسباب بازی فروشی توپ می فروشد و زنی کـه لباس زرد پوشیده یکی از توپ ها را زیر لباسش پنهان کرده، طوریکه باردار بنظر برسد.

 

 

پاسخ تست هوش شماره 4)

زهر در خامه ي شیرین بود.

 

 

پاسخ تست هوش شماره 5)

سطل اول، چون آب در دمای 25 درجه سانتیگراد مایع است، در حالی که در دمای 25 درجه فارنهایت به یخ تبدیل می شود.

 

پاسخ تست هوش شماره 6)

ظرف شماره 3 جواب صحیح می باشد.

پاسخ تست هوش شماره 7)

 

 

پاسخ تست هوش شماره 8)

 

سوراخ دومی از همه زودتر شلیک شده است. چون ترک هایی که از شلیک های اول و سوم بوجود آمده است وقتی به ترک های شلیک دوم رسیده اند متوقف شده اند.

 

پاسخ تست هوش شماره 9)

 

منتظر شوید هوا تاریک شود و سپس به اتاق سمت راست بروید. از آنجا که اسلحه ی لیزری با نور خورشید کار می کند، در تاریکی شب از کار خواهد افتاد و شما می توانید خیلی راحت از آنجا فرار کنید.

پاسخ تست هوش شماره 10)

دونالد می تواند از اتاق اول که مملو از گازهای سمی است خارج شود. برای این منظور، گالن آب را خالی کند، آن را روی سر خود بگذارد و درون این دبه ی بزرگ نفس بکشد بدون اینکه گاز سمی وارد ریه هایش شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زندگی معما چیستان سوال پاسخ تست هوش شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر گل‌های پرتعدادی در دقایق پایانی مسابقه داشت و همین موضوع هیجان زیادی را به فوتبال ایران منتقل کرد و تیم‌ها در این هفته کامبک‌های موفقی زدند و جدول با تغییرات جالبی رو به رو شد.

اولین بازی هفته بین تیم‌های هوادار و پیکان برگزار شد و در حالی که بنفش‌پوشان دو بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند بازی با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید و گل دوم پیکان در دقیقه 86 توسط ابولفضل زمانی به ثمر رسید.

جذاب‌ترین بازی هفته بین تیم های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان اتفاق افتاد و در حالی که قائم اسلامی‌خواه گل دوم گل‌گهر را در دقیقه 90 به ثمر رساند، استقلال خوزستان با گل‌های آسو رستم و مطلق‌زاده در دقایق 92 و 94 بازی را به تساوی کشید و کامبک جذاب دیگری رقم خورد!

بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم یکی دیگر از مسابقات هیجان انگیز لیگ بود، در این مسابقه استقلالی‌ها سه بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند و در دقایق 83 و 85 دو گل دریافت کردند و در آستانه یک کامبک وحشتناک قرار گرفتند اما در نهایت توانستند سه امتیاز این مسابقه را کسب کنند.

دیدار بین تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک هم با شرایط جالبی پیش رفت و در حالی که احمد گوهری چند موقعیت خوب گلزنی از بازیکنان ذوب آهن گرفته بود در نهایت در دقیقه های 92 و 98 توسط فردین یوسفی و محمدجواد محمدی تسلیم شد و ذوب آهن در وقت های اضافه سه امتیاز را کسب کرد.

هفته ای که به پایان رسید یکی از جذاب‌ترین هفته های لیگ برتر بود و نتیجه مسابقات تا لحظه سوت پایان مشخص نبود و بارها تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • کدام حیوان با تیپ رسمی جذاب تر است؟! (عکس)