Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان سنگالی آبی ها از حضور در این تیم خوشحال است. 

ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی و تازه وارد باشگاه چلسی از زمان حضور در این تیم عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه چلسی، ادوارد مندی از حضور در چلسی احساس بسیار خوبی دارد و در این رابطه می گوید:

به باشگاه بسیار خوبی ملحق شده ام و از حضور در این تیم احساس بسیار خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از هم تیمی های خود شناخت کافی پیدا کرده و با آن ها ارتباط برقرار کرده ام و همین موضوع در طول بازی ها کمک کننده است. این که کورت زوما و تیاگو سیلوا می توانند فرانسوی صحبت کنند خیلی خوب است اما من می توانم با سایر بازیکنان نیز ارتباط برقرار کنم و از صحبت با آن ها لذت ببرم. همه بازیکنان هر کاری که می توانستند را انجام دادند تا برای سازگار شدن من در چلسی ممکن کمک کنند. اکنون هدف ما انجام یک بازی خوب مقابل تاتنهام در روز یکشنبه است. می خواهیم به روند خوبی که اخیرا داشته ایم ادامه دهیم و برای این کار، باید فرم کنونی خود را در تمرینات و بازی ها حفظ کنیم.

همچنین بخوانید:

 ادوارد مندی به رکورد پتر چک در اولین فصل حضورش در چلسی رسید

فرانک لمپارد: بدون سیو های مندی سرنوشت بازی های ما کاملا متفاوت رقم می خورد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ادوارد مندی بسیار خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی یونیون برلین روبروی این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

تکلیف جام قهرمانی این رقابت‌ها هفته گذشته مشخص شد و شاگردان ژابی آلونسو موفق شدند این جام را از آن خود کنند اما بایرن مونیخ امیدوار است که بتواند با کسب نتایج خوب در ادامه فصل، این مسابقات را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

توخل دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تمدید قرارداد ناگلزمان با آلمان و احتمال درخواست بایرن از توخل برای ادامه حضور در این تیم: این اتفاقی است که بستگی به شرایط بسیار متفاوتی دارد. . من با باشگاه به توافق رسیدم که در تابستان از همدیگر جدا شویم. درباره این موضوع صحبت کردیم و تغییری در موضع هیچ کدام به وجود نیامده است.

شرایط بازی فردا: ما می‌خواهیم ثابت کنیم که در شرایط خوبی هستیم. باید لحظاتی مانند بازی برابر آرسنال را جشن گرفت. تقویم ما بسیار فشرده است اما احساساتی که پس از چنین بازی‌هایی به وجود می‌آیند بسیار خاص هستند. من به همراه تیمم از این پیروزی لذت بردیم. حالا از نظر روانی آماده هستیم تا بتوانیم در بازی فردا به میدان برویم. هنوز در بوندسلیگا کارهایی برای انجام دادن داریم.

وضعیت بازیکنان: سرژ گنابری تمام تلاشش را خواهد کرد که به دیدار برابر رئال مادرید برسد. لروی سانه هم باید بر دردش غلبه کند تا بتواند آماده حضور در میدان برابر فرانکفورت و رئال باشد. ما احتمالا سانه را با خودمان به برلین نخواهیم برد، بسیار بعید است که این اتفاق رخ دهد. امروز عصر جلسه‌ای با حضور پزشکان و بازیکنان خواهیم داشت ا ببینیم که کدام یک از آنها از بند مصدومیت رها شده‌اند. ما برای جنگیدن و کسب سه امتیاز به برلین می‌رویم.

تمدید قرارداد ناگلزمان: زمانی که رودی فولر قراردادش را تمدید کرد انتظار چنین اتفاقی را داشتم. از بیرون این احساس را دارم که آنها در کنار هم بسیار خوب کار می‌کنند. این اتفاق ثبات و شرایط خوبی را برای تیم ملی پیش از رقابت‌های یورو رقم خواهد زد.

صحبت با توماس مولر پس از 180 دقیقه نیمکت‌نشینی برابر آرسنال: امیدوارم که رابطه ما خوب باشد و خوب بماند. هیچ کدام از ما این شرایط را دوست نداریم. او از اینکه بازی نکرده است راضی نیست و من هم دوست نداشتم که این حرف را به او بگویم. این تصمیم فوتبالی است و قرار نیست شرایط ورزشی او را زیر سوال ببرد. او به اندازه کافی حرفه‌ای است که این موضوع را پشت سر گذاشته باشد. مولر در تمرینات تلاش بسیاری می‌کند و همچنان از حضور در زمین لذت می‌برد.

جشن پیروزی برابر آرسنال: جو رختکن بسیار خوب بود. وقتی همه تا این حد خوشحال هستند احساس بسیار خوبی است. من پس از این بازی دیداری با مربیان و دوستانم داشتم تا کمی استراحت کنم. حتی اگر خواب کوتاهی داشته باشید، ا روحیه بسیار خوبی بیدار می‌شوید چون خوشحال هستید و روز بعد هم تمرین دارید.

درگیری سانه و سرمربی یونیون برلین در بازی رفت: این اتفاق را از یاد برده بودم. چنین اتفاقاتی ممکن است یک بار در زمین رخ دهد. باید فراموش کنیم که یونیون تحت هدایت این مربی منسجم‌تر شد و قدمی رو به جلو برداشت.

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان