Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: تساوی نتیجه خوبی برای نفت بود و پرسپولیس نتوانست قدر موقعیت‌هایی که در طول 90 داشت را بداند.

کوروش برمک، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در تحلیل بازی نفت مسجدسلیمان برابر پرسپولیس اظهار داشت: هر 2 تیم آنالیز خوبی از شکل بازی یکدیگر داشتند و در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در ادامه در خصوص شکل فنی بازی برای پرسپولیس و نفت در این دیدار گفت: نیمه اول متعادل بود و  پرسپولیسی‌ها در یک انتقال سریع به پنالتی رسیدند که نتوانستند از آن استفاده کنند. یحیی در این دیدار تیمش را 3-3-4 با راس عقب به زمین فرستاد. این در حالی بود که در آن سوی میدان سیستم نفت هم 3-3-4 بود البته با 2 راس عقب که در طول این دیدار مربع دفاعی در میانه میدان تشکیل داده بودند تا بدین ترتیب تمام کانال‌های حمله‌ای پرسپولیس را خنثی کنند. در نیمه دوم  شرایط به سود پرسپولیس بهتر شد و این تیم با حضور شجاعی، رمضانی و وحید امیری شکل تهاجمی‌تری به خود گرفت و توانست بیشتر از حریف مالکیت توپ و میدان را در اختیار بگیرد. این در شرایطی بود که نفت با تکیه بر نیروهای جوان خود برابر هجومی‌تر شدن مقاومت کردند و پرسپولیس در این دیدار در روز درخشش دروازه‌بان نفت که در یکی، دو صحنه ناجی دروازه‌اش شد، از رسیدن به پیروزی محروم ماند.

مهاجم اسبق پرسپولیس تاکید کرد: فکر می‌کنم نفت آنالیز خوبی از شکل بازی پرسپولیس داشت و قرمزها با وجود این‌که به دنبال پیروزی بودند اما احتیاط در مهره‌چینی در نیمه اول و استفاده از 3 هافبک دفاعی در زمین که به نظر می رسید برای پیروزی در جنگ میانه میدان بود،کار دستش داد و 2 امتیاز مهم را از دست داد. در مجموع نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد به نفع نفت مسجدسلیمان بود.

مربی تیم مس کرمان در پایان تاکید کرد: احمد گوهری ستاره این دیدار بود که درخشش در این بازی درون دروازه نفت باعث شد تیمش به تساوی ارزشمندی دست پیدا کند. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کوروش برمک پیشکسوت پرسپولیس نفت مسجدسلیمان مربی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ

به گزارش ورزش سه اوستون رستم اورونوف وینگر تکنیکی پرسپولیس که بازی رفت تیم ملی کشورش مقابل هنگ کنگ را به دلیلی مشکلات تنفسی از دست داده بود در بازی برگشت  موفق به گلزنی مقابل این تیم شد.
در ورزشگاه تاشکند اورونوف از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به جای الدور شاه مرادف تنها گلزن ازبک ها در نیمه نخست این بازی به میدان رفت.
در دقیقه 70 این بازی و در شرایطی که ازبک‌ها با دو گل از حریف خود پیش بودند اورونوف با فراری تماشایی از بین مدافعان حریف روی پاس تماشایی اودیلون خامروبکف با دروازه بان هنگ کنگ تک به تک شد و با ضربه‌ای دقیق گل سوم تیم ملی کشورش را به ثمر رساند.
جالب اینکه اورونوف بعد از این گل شادی خاصی هم انجام نداد.
گفتنی است جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبک استقلال هم از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و پاس گل دوم تیم خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • از ستاره های استقلال در میدان گمرک هم زیاد است! | چشمانم رنگ آبی را نمی‌بیند | ما که قهرمانی‌های استقلال را ندیده‌ایم
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ