Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام آقایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد برگزاری اردوی آماده سازی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: از اواخر اسفند ماه قایقرانان در هیچ اردویی شرکت نکرده بودند و به شکل انفرادی در خانه های خود تمرین می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز از طریق فضای مجازی با ورزشکاران در ارتباط بودیم و تمرینات آنها را کنترل می‌کردیم. در مهر ماه فدراسیون قایقرانی با اخذ مجوز از ستاد مبارزه با کرونا مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کرد و با مشخص شدن نفرات برتر، با نظر کمیته فنی ورزشکاران مورد نظر به تیم ملی دعوت شدند. در ابتدای اردو از تمام قایقرانان تست کرونا گرفته شد. جواب تمام آزمایش‌ها منفی بود.

وقت زیادی تا مسابقات انتخابی المپیک نداریم

او در مورد مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: وقت زیادی تا مسابقات انتخابی المپیک نداریم و این رقابت‌ها اوایل اسفند ماه در کشور تایلند برگزار خواهد شد. فدراسیون ۳ شهر تهران، بندرانزلی و بابلسر را برای برگزاری اردو انتخاب کرده است. اردو‌ها تا ۱۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

رکورد‌های خوبی در مسابقات قهرمانی کشور ثبت شد

اقلیمی در مورد شرایط ملی پوشان گفت: با توجه به شرایطی که پشت سر گذاشته ایم و ورزشکاران فقط به شکل انفرادی تمرین می‌کردند میزان آمادگی آنها آنگونه که باید نبود. با این حال رکورد‌های خوبی در مسابقات قهرمانی کشور به ثبت رسید. در حال حاضر روی تمرینات استقامتی و قدرتی تمرکز کرده ایم تا بتوانیم این ضعف را برطرف کنیم و بعد از این قسمت وارد تمرینات سرعتی خواهیم شد. در ادامه تمرینات نیاز داریم در یک محیط گرمسیر حضور پیدا کنیم و امیدوارم شرایط کرونایی بهبود یابد تا بتوانیم در مناطق گرمسیر اردو بزنیم. در کل آمادگی ورزشکاران بد نیست و می‌توان به آینده آنها امیدوار بود.

برای هر ورزشکار یک اتاق مجزا برای اسکان در نظر گرفته شده است

او در مورد شرایط اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: برای رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای هر ورزشکار یک اتاق مجزا برای اسکان در نظر گرفته شده است. در زمان تمرینات نیز سعی می‌کنیم با فاصله از یکدیگر نرمش کنیم و زمان تمرین در آب فاصله بین ورزشکاران زیاد است.

اقلیمی در پاسخ به این سوال که در چه ماده‌هایی برای کسب سهیمه المپیک تلاش خواهیم کرد گفت: در رشته‌ آب‌های آرام ۱۲ ماده المپیکی داریم. اینکه ملی پوشان کشورمان در چه ماده‌هایی برای کسب سهیمه تلاش خواهند کرد هنوز مشخص نشده است و باید با در نظر گرفتن شرایط و رکورد‌ها در این مورد تصمیم گیری کنیم.

نمی‌دانیم رقبا در چه شرایطی از آمادگی قرار دارند

او در مورد شانس کسب سهمیه توسط نمایندگان کشورمان گفت: در طول دوران کرونایی هیچ مسابقه ایی برگزار نشده است و نمی‌دانیم رقبا در چه شرایطی قرار دارند. قایقرانان ملی پوش با انگیزه‌ بالایی در حال تمرین هستند. شانس کسب سهمیه داریم، اما این موضوع را باید در نظر گرفت که کشور‌های دیگر نیز در اردو حضور دارند و تمرینات خود را دنبال می‌کنند. کشور‌های ازبکستان، چین، قزاقستان، کره جنوبی و ژاپن رقبای ما در این مسابقات خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی المپیک توکیو کسب سهمیه رکورد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد

با برگزاری رقابت فینال نبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان اول شد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را بدست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

نبی رضایی در فینال کانوی 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان 4:10.980 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

در این رقابت نمایندگان چین تایپه و چین دوم و سوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • علی‌ آقامیرزایی مسافر پاریس شد
  • رکورد قایقرانی ایران برای المپیک پاریس
  • قایقرانی ایران رکورد زد
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد