Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:08:33 GMT

پرسپولیس بدون بحیی زهردار نبود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۷۳۸

پرسپولیس بدون بحیی زهردار نبود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در ترکیب نیمه نخست خود ۲ بازیکن تاثیرگذار به نام‌های وحید امیری و احسان پهلوان را در اختیار نداشت و دلیل آن هم محرومیت آن‌ها از حضور در فینال آسیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی با توجه به اینکه این ۲ بازیکن را در فینال لیگ قهرمانان آسیا در اختیار ندارد تصمیم گرفت در بازی مقابل شاگردان حسینی از ترکیب جدید خود رونمایی کند تا این موضوع شبیه سازی برای فینال آسیا باشد.

البته گل محمدی بین ۲ نیمه به اشتباه خود پی برد و امیری و پهلوان را جایگزین میلاد سرلک و مهدی شیری کرد و دلیل آن هم اهمیت سه امتیاز دیدار با نفت بود، زیرا پرسپولیس در حال حاضر تنها ۵ امتیاز دارد و می‌تواند از دست دادن امتیاز کامل بازی در پایان فصل به ضرر سرخ‌ها باشد.

البته تغییرات مکرر در خط هافبک و حمله پرسپولیس سبب نشد تا در ترکیب دفاعی این تیم تغییرات زیادی ایجاد شود و همچنان سعید آقایی، مهدی شیری، کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی ۴ دفاع تیم سرخپوش محسوب می‌شوند که به همراه حامد لک سومین کلین شیت متوالی خود را ثبت کردند و در لیگ بیستم رکوردار هستند.

پس از محرومیت عیسی آل کثیر که عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت سرخ‌ها تنها ۲ گل در حدود ۴۰۰ دقیقه به ثمر رسانده اند. این موضوع باعث نگرانی یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس شده است.

ضعف در خط حمله و انتقاد از خرید آرمان رمضانی و از دست دادن مهدی ترابی و علی علیپور سبب شد تا همه نگاه‌ها به سمت وحید امیری و مهدی عبدی برود و به همین دلیل فشار روی این بازیکنان زیاد شده است.

گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس بازی‌های سخت تری را در آینده پیش رو دارند و ۲۹ آذر باید در فینال آسیا به مصاف حریفی از شرق قاره کهن بروند و فقر گلزنی می‌تواند به ضرر سرخ‌ها باشد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس در ۳ بازی اخیر لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم پرسپولیس با تک مهاجم بازی می‌کند. این تیم در محوطه جریمه یک نفر کم دارد و همین موضوع باعث می‌شود که سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های لیگ برتر با مشکل مواجه شوند. به نظرم پرسپولیس باید با ۲ مهاجم بازی کند.

او درباره عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس یک بازیکن جوان و آینده دار به نام برزگر دارد که باید گل محمدی به او بها بدهد و از او استفاده کند.

او افزود: من نحوه بازی رمضانی را قبول ندارم، اما به نظرم زوج برزگر و عبدی می‌تواند در خط حمله پرسپولیس مثمرثمر باند. عالیشاه هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و پاس‌های خوبی برای مهاجمان ارسال کند.

محمود کلهر دیگر پیشکسوت پرسپولیس در این باره بیان کرد: تیم‌ها شناخت کافی از پرسپولیس پیدا کرده اند. آن‌ها برابر سرخپوشان بسته بازی می‌کنند و کمترین فضا را به مهاجمان پرسپولیس می‌دهند. مهاجمانی همانند عبدی خوب هستند، اما در ضربات آخر بی دقتی می‌کنند. مهاجمان باید تمرین کنند تا موقعیت‌های گلزنی را بتوانند گل کنند. به نظرم نبود یک بازیکن در خط حمله پرسپولیس احساس می‌شود. باید یک مهاجم گلزن و زهردار به تیم اضافه شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال حمله پرسپولیس گل محمدی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد.

امروز خبری مبنی بر توافق باشگاه تراکتور با یحیی گل‌محمدی منتشر شد و گویا این مربی پرافتخار درآستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد. یحیی بعد از کلی حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد، در این مدت به پیشنهاداتش جواب رد داد و منتظر فرصتی بود تا با یک تیم خوب و پرهوادار به فوتبال برگردد. یحیی در این مدت با فولادی‌ها به توافق نرسید و در چند مرحله هم پیشنهاد تیم ملی امید را رد کرد.

بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، این تیم با محمد نصرتی کارش را ادامه می‌دهد و هواداران در انتظار معرفی سرمربی جدید تیمشان هستند. گل‌محمدی چند روز قبل با مدیران و مالک تراکتور مذاکراتی را انجام داد ولی توافق صورت نگرفت. بزرگترین مشکل بین طرفین در دور اول مذاکرات مربوط به مسائل مالی و البته بودجه تیم در نقل و انتقالات بود که خیلی برای گل‌محمدی راضی کننده نبود.

بعد از اینکه باشگاه تراکتور با یحیی در ابتدا به توافق نرسید، سراغ گزینه‌های خارجی رفت ولی شواهد نشان می‌دهد حضور مربی خارجی در تبریز منتفی است. از همین رو مدیران تراکتور دوباره به سراغ گل‌محمدی رفتند که جدی‌ترین گزینه ایرانی هدایت این تیم بود. مالک تراکتور پیشنهاد اولیه خود را بیشتر کرد و البته قول‌های مهمی هم به یحیی داد. فعالیت مستقیم یحیی در نقل و انتقالات، اختصاص دادن بودجه کافی برای جذب نفرات مدنظر گل‌محمدی و حضور چند ستاره، قول‌هایی بود که از طرف تراکتوری‌ها به یحیی داده شد و مورد موافقت سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت.

در صورت انتخاب یحیی به عنوان سرمربی جدید تراکتور، او باید در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل استقلال قرار بگیرد. اگر یحیی از استقلال امتیاز بگیرد، کمک بزرگی به تیم سابقش خواهد کرد که بسیار جالب توجه خواهد بود. گفتنی است طی ۴۸ ساعت آینده تکلیف گل‌محمدی برای حضور در تراکتور مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!