Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:08:58 GMT

‌شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری متوقف شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۷۵۷

‌شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری متوقف شد

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها توسط مردم رشد ویروس کرونا در استان متوقف شده است. - اخبار استانها -

مجید شیرانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: در هفته‌های گذشته شاهد افزایش شیوع ویروس هزار چهره کرونا بودیم و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در حال تکمیل شدن بود و وقتی تراکم بیمار افزایش یابد، کادر درمان هم در خطر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه 4 واکسن کرونای ایرانی به سازمان جهانی بهداشت/واکسن تا 2 هفته آینده وارد فاز انسانی می‌شود3 گروه نظارتی اجرای محدودیت‌های کرونایی شهرستان پردیس را رصد می‌کنندحوزه فرهنگ اردستان با شیوع کرونا دچار رکود جدی شده است

وی افزود: با اعمال محدودیت‌ها مردم نکات بهداشتی و پروتکل‌ها و عدم برگزاری دورهمی‌ها  فرصتی شد تا رشد ویروس کرونا در استان متوقف شده و افزایش بستری نداشته و تعداد مراجعه‌کنندگان سرپایی کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: این نویدی است که با تداوم همین محدودیت‌ها بتوانیم در روزهای آینده تعداد بستری‌ها و تعداد فوتی‌ها را کاهش دهیم.

شیرانی با بیان اینکه هنوز تعداد بیماران بدحال و فوتی‌ها قابل توجه است، خاطرنشان کرد: روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در استان  10 نفر بوده است.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی حوادث واژگونی خودرو‌ها در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ نوربخش گفت: در برخی از محور‌های برون شهری حوادث رانندگی به دلیل خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز رخ داده است.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش ۵۰ درصدی حوادث واژگونی خودرو‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا