Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود File Commander 6.13.38 – برنامه مدیریت فایل قدرتمند

نرم افزار File Commander یکی از مشهورترین نرم‌افزار‌های مدیریت برنامه‌ها و فایل‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی برنامه‌های گوشی خود را مدیریت کنید.

این نرم‌افزار قابلیت‌های بالایی دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است. نرم افزار مذکور به کاربران کمک می‌کند تا با کمترین زمان بهترین مدیریت را بر روی پوشه‌های خود داشته باشند و به سریع‌ترین روش به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. این نرم افزار به کاربران اجازه تغییر به حالت شب و یا روز را می‌دهد و همچنین قابلیت جست‌وجوی دقیق محتویات گوشی را با خود به همراه دارد. کاربران با استفاده از این نرم افزار می‌توانند پوشه‌هایی که به حالت فشرده و ZIP درآمده‌اند را استخراج کنند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود StoryLab VIP 3.5.8 – اپلیکیشن ساخت استوری های مخصوص اندروید

روزهای اخیر بیشتر کاربران وقت خود را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی بخش استوری‌ها است؛ اما محیط ساخت استوری در اینستاگرام برای بسیاری از افراد کسل کننده شده و اشخاص ترجیح می‌دهند از سایر نرم افزارها برای ساخت استوری‌های خود استفاده کنند.

برنامه StoryLab – insta story art maker for Instagram عنوان یک اپلیکیشن برای ساخت استوری‌های زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط cerdillac توسعه داده شده و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این نرم افزار شامل بیش از ۳۰۰ قالب متفاوت استوری و فونت نوشتاری می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد استوری‌های مختلفی را درست کنند و همیشه ایده‌ای جدید داشته باشند.


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Mi Music 4.19.10i – می موزیک – موزیک پلیر شیائومی

شیائومی یکی از پیشرو‌ترین کمپانی‌های تولید کننده ابزار‌های هوشمند است و مدت زیادی می‌شود که اپلیکیشن‌های ویدئو پلیر و همچنین موزیک پلیر خود را تولید کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است.

با اطمینان می‌توان گفت نرم افزار معتبر Mi Music یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلیر‌های گوشی است.کاربران این برنامه می‌توانند به راحتی با استفاده از قابلیت‌های موجود در بخش اعلان‌ها و قفل صفحه دستورات لازم را به این برنامه بدهند بدون آن که نیازی به باز کردن نرم افزار مورد نظر داشته باشند.با این نرم افزار قدرتمند می‌توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید. با داشتن Mi Music در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود دانلود نرم افزار دانلود رایگان برنامه اندروید دانلود نرم افزار اندروید نرم افزار ساخت استوری استوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز پیشرفته‌ترین رایانه کوانتومی چین به یک سپر امنیتی قدرتمند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اینترستینگ اینجینرینگ، «اورجین ووکانگ» کامپیوتر کوانتومی ابررسانا چینی، گامی رو به جلو در دفاع در برابر حملات احتمالی سایر سیستم‌های کوانتومی برداشته است.

به گفته یک رسانه رسمی چینی، یک سپر حمله ضد کوانتومی قدرتمند در این رایانه که به طور مستقل توسعه یافته نصب شده است.

اوایل سال جاری، اورجین ووکانگ به روی کاربران جهانی باز شد. در میان رقابت داغ محاسبات کوانتومی بین ایالات متحده، کانادا و چین، این حرکت غافلگیرکننده بود.

روزنامه رسمی «سایس اند تکنولوژی دیلی» (Science and Technology Daily) گزارش می‌دهد که فناوری رمزگذاری جدید، امنیت داده‌های عملیاتی اورجین ووکانگ را تضمین می‌کند. این روش‌های رمزگذاری جدید برای جایگزینی سیستم‌های رمزنگاری معمولی طراحی شده‌اند.

برای مثال، سیستم‌های مرسوم، مانند رمزنگاری «آراس‌اِی» RSA، به یک جفت کلید عمومی-خصوصی متکی هستند. امنیت این سیستم‌ها به زمان صرف شده برای تشخیص محاسباتی کلید خصوصی بستگی دارد. با این حال، با ظهور محاسبات کوانتومی، زمان مورد نیاز دیگر غیر واقعی نیست.

شگفتی کوانتومی چین

دو منگان، معاون مرکز تحقیقات مهندسی محاسبات کوانتومی آنهویی، گفت که سپر حمله ضد کوانتومی توسط اورجین کوانتوم که اورجین ووکانگ را نیز توسعه داده است، ساخته شده است.

وی همچنین تاکید کرد که این توسعه نشان دهنده اکتشاف مهم کاربرد فناوری‌های جدید امنیت داده در چین است.

اورجین ووکانگ که براساس نام پادشاه افسانه‌ای نامگذاری شده است، جدیدترین و پیشرفته‌ترین کامپیوترکوانتومی ابررسانا در کشور است. ماشین نسل سوم که توسط یک تراشه کوانتومی ابررسانا ۷۲ کیوبیتی تولید می‌شود، یک گام قابل توجه نسبت به مدل‌های قبلی خود است.

در سال ۲۰۲۰، اورجین نخستین کامپیوتر کوانتومی ابررسانا خود را راه اندازی کرد و به دنبال آن دستگاه نسل دوم  ویووان ۲۴ کیوبیتی را در سال ۲۰۲۱ تحویل داد. این امر چین را به سومین کشور، پس از کانادا و ایالات متحده تبدیل کرد که قادر به ارائه یک سیستم محاسباتی کوانتومی کامل است. 


مزیت کوانتومی ووکانگ چیست؟

کامپیوتر‌های کوانتومی نوید محاسبات بسیار سریعتر و قدرتمندتر را نسبت به کامپیوتر‌های سنتی دارند. بر خلاف همتایان باینری کلاسیک خود، بیت‌های کوانتومی یا کیوبیت‌ها می‌توانند صفر، یک یا هر دو را به طور همزمان نمایش دهند.

اما این قابلیت‌ها نیز با مجموعه‌ای منحصر به فرد از چالش‌ها همراه هستند. ذرات زیراتمی در قلب محاسبات کوانتومی بسیار شکننده و کوتاه مدت هستند. علاوه بر این، اگر در معرض اختلالات جزئی از محیط اطراف قرار گیرند، مستعد خطا هستند.

تراشه ووکانگ برای کاهش این مشکلات در دمای نزدیک به صفر مطلق یا منفی ۲۷۳.۱۵ درجه سانتیگراد  کار می‌کند. علاوه بر این، تراشه قبل از نصب در محیط خلاء برای کار در یخچال مخصوص نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • تجهیز پیشرفته‌ترین رایانه کوانتومی چین به یک سپر امنیتی قدرتمند
  • ویندوز ۱۱ به قابلیتی مشابه macOS مجهز شد
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری
  • (ویدئو) این خودرو، جنگنده F ۳۵ را شکست می‌دهد؟!
  • مشکل لمس سری گلکسی اس ۲۳؛ سامسونگ می‌گوید گوگل مقصر است!
  • فرار رئال و بارسا از تله پائین جدولی‌ها
  • دانلود فونت انگلیسی برای اینشات و پیکس آرت
  • ریزش و رویش فایل‏‏‌های مسکن
  • بازار مسکن پایتخت در اولین ماه سال/ فروشنده ها غیب شده اند