Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:12:48 GMT

آبادان و خرمشهر نیازمند خانه کشتی هستند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۸۰۷

آبادان و خرمشهر نیازمند خانه کشتی هستند

میلاد قلاوند روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اینکه کشتی منطقه آزاد اروند در جایگاه مناسب‌تری قرار گیرد نیاز به تجهیز سالن‌های این رشته است.

وی افزود: آبادان و خرمشهر دارای استعدادهای درخشان در رشته کشتی هستند که برای پرورش آنان باید خانه کشتی در اختیار داشته باشیم.

قلاوند با اشاره به میزبانی منطقه آزاد اروند از مسابقات جام جهانی و جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان در آبادان وخرمشهر بیان کرد: برگزاری این مسابقات آن هم در سه سال متوالی در هیچ منطقه‌ای از کشور اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد اما با نگاهی که مدیران سازمان منطقه آزاد اروند به ورزش بخصوص به رشته کشتی دارند امکان برگزاری این مسابقات با کلاس بالای جهانی و با حضور بهترین های دنیا فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات کشتی منطقه آزاد اروند گفت: برگزاری این مسابقات به رشد و شکوفایی کشتی آبادان و خرمشهر کمک کرد و بعد از این مسابقات به تعداد کشتی گیران منطقه اضافه شد.

وی به فعالیت ۲۰۰ کشتی‌گیر در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: احداث خانه کشتی و بالا بردن دانش مربیان در کنار برگزاری رقابت‌های استانی و کشوری می‌تواند نقش بسزایی در افزایش سطح کمی و کیفی کشتی در این منطقه ایفا نماید. 

قلاوند گفت: ۲۱ مربی کشتی در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی و سنتی و هشت داور بین‌المللی  و ملی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر فعالیت می‌کنند.

رییس هیات کشتی منطقه آزاد اروند اظهارداشت: یکی از برنامه‌های هیات برگزاری مسابقات بین‌المللی در رده‌های پایه است که پس از ریشه کن شدن  کرونا این مسابقات را میزبانی خواهیم کرد.

وی افزود: متاسفانه کرونا باعث شد تمامی فعالیت های کشتی در منطقه متوقف شود زیرا در این رشته بیشترین تماس بدنی را شاهد هستیم ولی چند مسابقه مهارتی به صورت مجازی برای ورزشکاران برگزار کردیم.

شهرهای آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند کشتی خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند کشتی خوزستان آبادان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند کشتی خوزستان آبادان اخبار کنکور منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های متقاضی حضور در لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیئت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.
شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه می‌باشد.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات می‌باشند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان بصورت نامحدود می‌باشد.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس می‌باشد.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال است که تیم‌های متقاضی حضور باید ورودیه اعلام شده را به حساب فدراسیون کشتی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس