Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:37:39 GMT

تکذیب شهادت سردار مدافع حرم/ «حاج رسول» زنده است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۹۱۵

تکذیب شهادت سردار مدافع حرم/ «حاج رسول» زنده است

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، چند روزی است خبری مبنی بر شهادت سردار مدافع حرم، حاج رسول استوار در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، اما طبق آخرین گفت‌وگو با فرزند ایشان (امین استوار) در روز پنج شنبه ۶ آذر ۹۹ این خبر تکذیب شد.

وضعیت این سردار مدافع حرم مانند گذشته است و وضعیت قلب و ریه و کبد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارد؛ فقط ایشان در بیهوشی و کما به سر می‌برند و خانواده حاج رسول استوار از جمیع مردم ایران طلب دعا برای شفای ایشان دارند.

سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی متولد شهر کوار و بزرگ‌شده شیراز است. او از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود.

از ابتدای جوانی و با شروع دفاع مقدس عازم جبهه‌های غرب و جنوب شده و در لشکر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن (ع) به عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل و... به دفاع از کشور پرداخته و در این عرصه بارها مجروح و مصدوم شیمیایی شد.

پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف از جمله فرماندهی دانشکده علوم وفنون ، مسئول آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، موسس نیروی ویژه صابرین سپاه ، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمالغرب کشور، به دفاع از امنیت کشور پرداخت.

وی در دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام در مقابل گروه‌های تکفیری دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کردند.

پس از آن در عرصه فرهنگی کشور مسئولیت مدارس سپاه را عهده دار شدند و مسئول پیاده‌سازی الگوی طرح تحول و سند چشم انداز نظام آموزشی مدارس کشور شدند.

در ماموریت اخیر او در کشور عراق آلوده به ویروس کرونا شده و به علت مصدومیت شیمیایی دوران دفاع مقدس ریه به شدت درگیر و حالش وخیم شد.

خبرگزاری فارس، شفای عاجل این سرباز گمنام ولایت و مدافع حریم کشور و یار دیرین حاج قاسم سلیمانی را از خداوند طلب می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدافع حرم دفاع مقدس شهادت بیهوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد