Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:23:23 GMT

وضعیت تجویز داروی «رمدسیویر» در بیمارستان ها

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۹۲۸

وضعیت تجویز داروی «رمدسیویر» در بیمارستان ها

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد علامه، در خصوص نحوه تجویز داروی «رمدسیویر» در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: خوشبختانه این موضوع در دانشگاه علوم پزشکی تهران به خوبی مدیریت شده و به رغم عدم وجود شواهد کافی مبنی بر اثربخشی این دارو بر کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا، توانستیم با تدوین شیوه نامه دانشگاهی، نظارت مناسب و بدون هیچ محدودیتی در بیمارستان‌ها بنا به تشخیص پزشک در اختیار بیماران کووید ۱۹ قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، همچنین با اشاره به اقدامات معاونت درمان دانشگاه برای کمک به کاهش مورتالیتی کرونا در بیمارستان‌ها و ارائه گزارش عملکرد بیمارستان‌های خدمت دهنده کووید ۱۹، افزود: این گزارش‌ها و تحلیل‌های آماری از وضعیت بیمارستان‌ها از آغاز پاندمی کرونا تاکنون در کشور منحصر به فرد و قابل تعمیم به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بوده که منتج به مداخلات فوری و پیشنهادهای اصلاحی در کمک به کاهش مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ شده است.

کد خبر 5081514

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران رمدسیویر ویروس کرونا آمار کرونا دیابت دانشگاه علوم پزشکی ایران سیما سادات لاری پروتکل های بهداشتی زایمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سزارین آلزایمر سعید نمکی کووید 19 واکسن کرونا خواب بیمارستان ها علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.   دکتر ابراهیم خالقی افزود: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور که سال ها از نارسایی کلیه در رنج بود، اهدا و پیوند شد.   مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، در بیمارستان منتصریه پیوند شد.   خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.   واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید