Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حسن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شکست تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: در مورد مسائل فنی صحبتی ندارم اما معتقدم این روزها در دوران کرونا در غیاب تماشاگران داوران سلطنت می‌کنند. تمام تیم‌ها زحمت می‌کشند اما با سوت‌های اشتباه زحمات آنها زیر سوال می‌رود.

وی افزود: در بازی با تراکتور داور از پنالتی صد در صد تیم ما گذشت و در دیدار با سایپا اشتباهات داور واقعا عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینجا است که داور در تمامی صحنه ها در 2-3 متری صحنه حضور داشت اما اینکه چرا خطاهای واضح را نمی‌گیرند نمی‌دانیم.

مربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: اگر بگوییم داوران استرس دارند اشتباه است چون تماشاگری در ورزشگاه حضور ندارد که آنها ترس داشته باشند. واقعا تمام زحمات تیم ما ما به خاطر اشتباه داور زیر سوال رفت و 3 امتیاز بازی با سایپا را از دست دادیم. این همه زحمت می‌کشیم، بازیکنان تلاش می‌کنند ولی در آخر با یک اشتباه زحمات زیر سوال رفت.

حسن‌زاده یادآور شد: بحث من کل داوران نیست اما یکسری از داوران واقعا عملکرد بقیه را هم زیر سوال می‌برند.6 امتیاز از 2 بازی گذشته واقعا حق نساجی بود که از دست ما رفت. در بازی با سایپا واقعا داور برد را تقدیم به حریف کرد. من از مدیریت باشگاه می‌خواهم کتبا به کمیته داوران اعتراض کنند و حق نساجی را بگیرند.

وی تاکید کرد: با این شرایط بازیکنان و مربیان و حتی باشگاه‌ها دلسرد می شوند.نساجی تیم پرقدرتی است و از حمایت هوادار برخوردار است اما وقتی راحت حقمان خورده می شود نمی‌دانیم چه پاسخی به هواداران تیممان بدهیم.

مربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: من از روی نیمکت با آن فاصله می‌بینم بازیکن حریف پیراهن بازیکن ما را کشیده اما عجیب است که داور در 2 متری صحنه آن را نمی بیند. این همه فرصت و زحمت به راحتی از دست می رود. حیف فوتبالی که نساجی بازی کرد ولی با اشتباه داوران به هدر رفت.داور بازی اول تیم ما وقتی قضاوتش تمام شد خود آقای فاضلی به سمت او رفت و از وی تشکر کرد. حتی بعد از بازی از وی در نشست خبری تعریف هم کرد ولی واقعا وقتی قضاوت‌ها مشکل داشته باشد نمی‌شود چیزی نگفت.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال سایپا ورزشی مربی رضا حسن زاده نساجی مازندران زیر سوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!