Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی اسفنانی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در واکنش به عدم رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با تخلف‌های شرکت‌های خودروساز و فراموش شدن رسیدگی به این پرونده‌ها در سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: اینکه پرونده‌های مرتبط با تخلف شرکت‌های خودروساز توسط سازمان تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد را اکیدا تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته با متولیان و مدیران دو شرکت خودروساز که دارای پرونده عدم تحویل خودرو به مشتریانشان هستند، جلسه‌ای برای رفع مشکلات و حل شکایات مردمی برگزار کرده و نسبت به حل دغدغه مردم در این زمینه اقداماتی صورت گرفت.

اسفنانی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌های شکایات مردمی درباره موضوع عدم تحویل خودرو توسط شرکت‌های خودروساز بیان کرد: شرایط برای رسیدگی به برخی پرونده‌ها زمان بر است و تا زمانی که تحقیقات تکمیلی در این باره صورت نگیرد نمی‌توانیم احکام را در خصوص پرونده‌ها صادر کنیم.

وی افزود: برخی از شرکت‌های خودروساز نتوانستند نیاز و خواسته مردم را که برای ثبت نام دریافت خودرو اقدام کرده بودند، بر طرف کنند؛ از این رو ما با توقیف اموال غیر منقول شرکت‌های متخلف و انجام مزایده برای فروش آن‌ها در حال جمع آوری مبالغ توسط شرکت‌های محکوم هستیم تا خسارات و ضرر و زیان‌های مردم را به آن‌ها پرداخت کنیم.

مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی تهران ادامه داد: پرونده‌های مربوط به شکایات خودرویی و عدم تحویل خودرو توسط خودروسازان، با جدیت در حال بررسی است و تا پایان زمان رسیدگی به پرونده‌ها احکام آن هم صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رد مال مالکان شرکت آذیکو خواسته شاکیان پرونده

مختومه شدن ۲۵ هزار پرونده خودرویی در ۱۸ ماه گذشته

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی پرونده قضایی رسیدگی به پرونده رسیدگی به پرونده ها شرکت های خودروساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت آسانسور برای تقلب در ارئه خدمات نصب آسانسور به میزان ۳۴۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۳۴۰ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت فروش و نصب آسانسورکشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • رسیدگی فوری به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان
  • عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف