Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فقید فوتبال آرژانتین وصیت کرده بود که بدنش را مومیایی کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت Infobae، دیه‌گو مارادونا 45 روز قبل در یک دفتر اسناد رسمی وصیت کرد که بدنش پس از مرگ مومیایی شود و اکنون این سند در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ در وصیت رسمی مارادونا آمده است: من، دیه‌گو مارادونا می‌خواهم در سلامت جسمانی و عقلی ابراز کنم که جسدم پس از مرگ مومیایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مجسمه‌ای نمی‌خواهم و آنها را دوست ندارم. بیشتر مجسمه‌های افرادی را که ساخته‌اند هیچ شباهتی به آنها ندارند.

ادای احترام به مارادونا در دیدار ناپولی در لیگ اروپا

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیگو مارادونا دیگو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خویچا کواراتسخلیا: در یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا حضور دارم؛ مارادونا خدای ناپولی است

مهاجم گرجستانی ناپولی از بازی در این تیم بسیار خوشحال است.

طرفداری | خویچا کواراتسخلیا، مهاجم گرجستانی ناپولی افتخار می‌کند که هواداران این تیم او را با مارادونا مقایسه می‌کنند.

در حاشیه مراسم تبلیغاتی آدیداس، خویچا کواراتسخلیا در مورد حضور در ناپولی صحبت‌های دلگرم کننده‌ای برای هواداران این تیم داشت. خویچا کواراتسخلیا در ابتدا در مورد احساسی که بازی کردن در ناپولی دارد، گفت:

به شدت خوشحالم چون هواداران ناپولی واقعاً فوق‌العاده هستند. آن‌ها به شدت فوتبال را دوست دارند و افتخار می‌کنم که با من رفتاری عالی دارند. ناپولی تیمی بزرگ با اسطوره‌هایی بزرگ است؛ مارادونا در این تیم بازی کرده و هیچ‌کسی بزرگ‌تر از او نیست. همچنین ناپل شهر فوق‌العاده‌ای است و به عقیده من، ناپولی یکی از بهترین باشگاه‌های دنیاست. همین چیزها باعث می‌شوند تجربیات شما در یک باشگاه، فراموش نشدنی باشند.

مارادونا خدای ناپولی است

لقب «کوارادونا» و مقایسه با مارادونا؟ او خدای ناپولی است. مقایسه شدن با او بسیار زیباست اما البته که من نمی‌توانم خودم را با او مقایسه کنم چون او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. طبیعتاً بسیار مفتخرم که هواداران مرا «کوارادونا» صدا می‌زنند، این معنا و ارزش زیادی برای من دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • وصیت قرآنی یک شهید
  • لندن: چارلز زنده است
  • یک گزارش رسمی از تئاتر در سال ۱۴۰۲
  • مجموعه تاریخی بسطام تا انتقال مومیایی رازآلود به روسیه!
  • (ویدئو) مجسمه پوتین در پراگ به آتش کشیده شد
  • رسمی: لغو بازی سری A به دلیل وخامت حال مدیر!
  • هیجان انگیز است که من را با مارادونا مقایسه می‌کنند
  • خویچا کواراتسخلیا: در یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا حضور دارم؛ مارادونا خدای ناپولی است
  • علت شادی گل جنجالی مارادونا مقابل یونان چه بود؟
  • مارادونا کیه؟! پاسخ‌های عجیب و خنده دار مردم