Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@08:31:26 GMT

بازنشستگان تامین اجتماعی بخوانند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۸۰۸۳

بازنشستگان تامین اجتماعی بخوانند

خبرگزاری ایسنا: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از مهلت سه ماهه برای حذف و اضافه بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان خبر داد.

علی اصغر بیات ، با اشاره به قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی که از ابتدای آذرماه با آتیه سازان حافظ برای مدت یک سال دیگر تمدید شد اظهار کرد: افرادی که پیش از این تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داشتند بیمه شان به طور خودکار تمدید می شود و نیازی به مراجعه به کانون بازنشستگان ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما اگر شخصی تحت پوشش قرار نداشت و می خواست خود را بیمه کند یا قصد انصراف از بیمه داشت به مدت سه ماه مهلت دارد تا برای حذف یا اضافه بیمه تکمیلی اقدام کند. این مهلت از اول آذرماه شروع شده و تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اضافه کرد که بنابراین متقاضیان می توانند در مهلت مذکور نسبت به حذف و اضافه مشخصات خود و افراد تحت پوشش در لیست قرارداد جدید با مراجعه به دفاتر کانون‌ها و یا سایت کانون عالی بازنشستگان اقدام کنند.

به گفته بیات مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر نفر ۶۵ هزار تومان است؛ ضمن آنکه در قرارداد جدید سقف تعهدات درمان فوق تخصصی با ۱۰۰ درصد افزایش، از ۲۰ به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی همچنین پیش از این اعلام کرده بود که برای بیماران کرونایی نیز سقف پرداخت هزینه تست، آزمایش و بستری ۶ میلیون تومان بود که در قرارداد جدید به سقف ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازنشستگان تامین اجتماعی بیمه تکمیلی تامین اجتماعی قرارداد جدید بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ بازنشستگان حساب خود را چک کنند+ جزییات واریزی جدید به حساب بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واریز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی طبق روال معمول بر اساس حروف الفبا آغاز شده است.

مطابق جدول اعلامی، روز جمعه واریزی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی انجام نخواهد شد و ادامه واریزی‌ها از امروز صورت می‌گیرد؛ امروز بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با حروف «ص»، «ز»، «ف» و «ح» آغاز می‌شود، حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884780

دیگر خبرها

  • خبر مهم وزیر درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد / خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند
  • سامانه ثبت‌نام و انصراف از قرارداد بیمه تکمیل درمان بازنشستگان غیر فعال شد
  • کاهش آمار دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان کرمان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۹ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • نیمی از جمعیت فارس بیمه تامین اجتماعی هستند
  • آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود
  • فوری؛ بازنشستگان حساب خود را چک کنند+ جزییات واریزی جدید به حساب بازنشستگان
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران