Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر همراهی مجتمع فولاد امید نور رشتخوار برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ گفت: این مجتمع در همکاری با ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان، با خرید ۳۰ عدد کپسول ۳۰ و ۱۰ لیتری اکسیژن، این اقلام را به شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر رشتخوار اهدا کرد.
وی ادامه داد: این شرکت همچنین ۷۵ هزار ماسک سه لایه بهداشتی را تهیه کرده و در حال توزیع رایگان آن در بین ساکنان روستاهای رشتخوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور اداری و منابع انسانی مجتمع فولاد امید نور رشتخوار خراسان رضوی تاکید کرد: تا پایان ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، مجتمع فولاد امید نور رشتخوار خراسان رضوی همراه و همگام با مدافعان سلامت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند. 
رضایی  از خرید و توزیع ۵۰ هزار ماسک دیگر خبر داد و گفت: کمک‌های این مجتمع در مقابله با ویروس کرونا تا عادی شدن شرایط زندگی همچنان ادامه دارد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت ارائه می‌کند.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۶ هزار و ۶۸۹ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه رشتخوار بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رشتخوار بهداشت و سلامت ویروس کرونا رشتخوار بهداشت و سلامت اخبار کنکور تربت حیدریه خراسان رضوی مجتمع فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به محموله بار دو دستگاه کامیون کشنده که به صورت غیربهداشتی و در قالب گالن‌های ۱۰۰ لیتری حمل می‌شد، مشکوک شدند.   سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: ماموران در ادامه به منظور بررسی بیشتر، این خودرو‌ها را به داخل ایستگاه هدایت کردند و پس از کنترل اسناد و مدارک راننده، دریافتند محموله‌های موردنظر رب غیربهداشتی فاقد پروانه تولید و بهره برداری است که طبق اعلام کارشناسان شبکه بهداشت، قابل مصرف نیست.   وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی ارجاع و کالای مکشوفه به معاونت غذا و داروی شبکه بهداشت شهرستان تربت حیدریه تحویل داده شد.   سرهنگ خوشخو تاکید کرد: مقابله پلیس با محصولات غیربهداشتی که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه تولید، تهیه و روانه بازار می‌شود و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، با قاطعیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه