Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت بازیکنان سایپا تیم بودن را در دیدار با نساجی معنی کردند و آنها همدل هستند.

سایپا و نساجی در حالی در هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 شاگردان ابراهیم صادقی همراه بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، صادق بارانی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل نساجی مازندران در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت:

بازی خوبی انجام دادیم و کاملا به حریف مسلط بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سبک فوتبال مان مقابل نساجی، اگر سه امتیاز را کسب نمی کردیم واقعا حیف می شد. خدا را شکر که این پیروزی را به دست آوردیم.

وی افزود:

خیلی خوشحالم از تاکتیکی به گل رسیدیم که در طول یک هفته اخیر بارها روی آن کار کردیم. برنامه ریزی کرده بودیم چگونه به دروازه حریف نزدیک شویم. خوشبختانه این تمرینات هدفمند هم نتیجه داد و روز گذشته با به ثمر رساندن یک گل تاکتیکی به برتری رسیدیم.

کاپیتان تیم سایپا درباره گلزنی محسن مسلمان به نساجی توضیح داد:

واقعا از صمیم قلب برای اینکه مسلمان با گلزنی به لیگ برگشت خوشحالم. فکر می کنم وی جزو سه هافبک برتر ایران است و همه به توانایی ها محسن ایمان داریم و می دانیم چقدر پسر خوبی است. در همین مدت کمی که به تیم سایپا آمده با وجود بزرگی اش با تمام بچه ها و جوان های تیم رابطه خوبی برقرار کرده است. 

بارانی ادامه داد:

از ماساژور و تدارکات تا بازیکنان و کادرفنی همه مسلمان را دوست دارند. اطمینان دارم امسال بهترین فصل فوتبالی محسن می شود همه کمک می کنیم تا هم برای محسن و هم کل تیم  سایپا سال خوبی رقم بخورد.

وی افزود:

امسال تیم خوب و همدلی داریم. واقعا روز گذشته از اینکه بازیکنان ذخیره سایپا در زمان برگزاری بازی با نساجی دل شان برای تیم می سوخت و نفرات اصلی را تشویق می گردند، لذت بردم. فکر می کنم بچه های سایپا روز گذشته معنی تیم بودن را نشان دادند.چندین سال است در لیگ برتر بازی می کنم اما کمتر دیده بودم اعضای یک تیم انقدر با هم خوب باشند.

کاپیتان تیم سایپا تصریح کرد:

این برد را به امید دره که به دلیل پارگی رباط صلیبی در جریان تمرینات جایش در تیم خالی است، تقدیم می کنیم. وی فوتبالیست توانمند و خوبی است که اخلاق فوق العاده خوبی هم دارد. خودش هم می داند هم تیمی هایش در سایپا چه قدر دوستش دارند و از مصدومیت وی ناراحت هستند اما آسیب دیدگی جزئی از فوتبال است و منتظر هستیم با قدرت بازگردد. امید در سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن در فوتبال ایران دارد.

بارانی ادامه داد:

خوشبختانه با توجه به پخش مستقیم شدن دیدار سایپا و نساجی همه دیدند تیم ما تا دقیقه 90 جنگید و تا  آخرین لحظه موقعیت ایجاد کرد. به دنبال به ثمر رساندن گل های بیشتر به نساجی بودیم اما خدا را شکر با همان یک گل هم سه امتیاز را به دست آوردیم. با تمام احترامی که برای نساجی و دوستان مان در این تیم قائل هستم، سایپا مقابل نساجی مستحق پیروزی بود و با تمام تلاش بازی کردیم.

وی درباره اعتراض تیم نساجی به داوری بازی گفت:

در برخی صحنه ها داور می توانست با تیم ما مهربان تر باشد و برخی سوت ها را به سود ما بزند اما باید بدانیم به عنوان یک بازیکن وظیفه مان است تمام حواس مان به بازی باشد و بهتر است درباره داوری مربیان و مدیران باشگاه صحبت کنند.اتقاد دارم داور تاثیری در جریان بازی نداشت.

کاپیتان تیم سایپا درباره درگذشت دیه گو مارادونا توضیح داد:

واقعا از این موضوع شوکه هستم و درگذشت مارادونا واقعا ناراحت کننده است. از دوران کودکی کلی از بازی های وی خاطره دارم و امیدوارم حالا که این اتفاق برای چنین شخصیت بزرگی افتاده قدر اسطوره های فوتبالی خودمان را بدانیم.

 

همچنین بخوانید:

سایپا 1-0 نساجی / اولین پیروزی نارنجی پوشان در لیگ بیستم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!

 اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل نام خود را به عنوان بازیکن در فهرست تیمی در ریودوژانیرو، ثبت کرد!

به گزارش ایرنا، روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی ۱۹۴ قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر ۲۰۰۹ در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال ۲۰۰۹ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال ۱۹۹۴ پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پاسخ پله به متلک روماریو روماریو به پله: خفه شو!

دیگر خبرها

  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد