Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عبری‌زبان از فرود اولین هواپیمای تجاری امارات در فرودگاه بن گوریون خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، بعد از دو ماه از عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی، پنجشنبه اولین پرواز تجاری امارات به فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی انجام شد. 

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از هیئت اماراتی استقبال و تأکید کرد: این یک لحظه "تاریخی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون ده‌ها پرواز هوایی به امارات و بحرین داریم. این یک رویا است. آینده را به زمان حال می‌آوریم. اسرائیلی‌ها و اماراتی‌ها به زودی می‌توانند بدون ویزا سفر کنند.

امارات سپتامبر با نظارت آمریکا توافق صلح با رژیم صهیونیستی امضا کرد.

در این راستا، غیث الغیث، رئیس اجرایی شرکت فلای دبی اعلام کرد، آغاز پروازهای منظم در توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای سرمایه‌گذاری و تحقق منافعمان نقش خواهد داشت.

شرکت فلای دبی اوایل ماه میلادی جاری اعلام کرد، روزانه دو پرواز بین دبی و تل‌آویو برقرار خواهد کرد.

شرکت الاتحاد امارات نیز مارس ۲۰۲۱ پروازهای خود به تل‌آویو را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط اسرائیل امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشفتگی و هرج و مرج در فرودگاه دبی در پی بارش‌های سیل آسا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در پی بارش‌های سیل آسا در امارات عربی متحده، همچنان در فرودگاه بین المللی دبی هرج و مرج حاکم است و پرواز‌ها لغو شده اند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


آسمان آفتابی به دبی بازگشته است و مردم در حال پاکسازی خرابی‌ها پس از بارش شدید باران هستند. بارش شدید باران شهر دبی و سایر بخش‌های امارات و عمان را فلج کرد. پیامد‌های سیل پس از بارش بارانی به اندازه میانگین دو سال تنها طی ۲۴ ساعت، همچنان بر شهر دبی تأثیر می‌گذارد. بر اساس گزارش اداره هواشناسی امارات، میزان بارندگی عل به ۲۵۹.۵ میلی متر یا حدود ده اینچ رسید. هرج و مرج در سفر‌ها همچنان باعث تاخیر در فرودگاه بین المللی دبی، دومین فرودگاه شلوغ جهان شده است. مقامات فرودگاه می‌گویند که با چالش‌های عملیاتی روبرو هستند و همچنین به مسافران توصیه می‌کنند که به فرودگاه مراجعه نکنند چراکه باند فرودگاه همچنان غرق در آب است. شرکت هواپیمایی امارات تعلیق ورود مسافران در فرودگاه دبی را تمدید کرد. این شرکت هواپیمایی به چالش‌های عملیاتی برای مسافرانی که به فرودگاه بین المللی دبی می‌آیند اشاره کرده است. این تعلیق در حالی صورت می‌گیرد که چندین پرواز با تأخیر روبرو شه یا تغییر مسیر داده شده‌اند و به مسافران گفته شده است که وضعیت پرواز خود را قبل از رسیدن به فرودگاه بررسی کنند. بارش باران خیابان‌های دبی را نیز با سیل روبرو کرد. سیل ناگهانی جاده‌ها را زیر آب برد و ترافیک را در این کشور حاشیه خلیج (فارس) متوقف کرد. پلیس دبی یک توصیه ایمنی عمومی برای هشدار به ساکنان در مورد شرایط نامساعد جوی صادر کرده است. هواشناسان می‌گویند موج دیگری از هوای ناپایدار پیش بینی می‌شود.
پشت سر من یکی از این مناطق سیل زده در دبی در امارات عربی متحده را مشاهده می‌کنید. در حال حاضر مقامات اماراتی همچنان در تلاش هستند تا خیابان‌های شهر را پاکسازی کنند. آنها سعی می‌کنند ماشین‌ها را از سر راه بردارند. در فرودگاه بین‌المللی دبی که شلوغ‌ترین فرودگاه بین‌المللی برای مسافران است، آنها هنوز در تلاش هستند حتی فضایی را در مسیر پارک هواپیما‌ها و باند فرودگاه و مسیر سوار شدن به هواپیما‌هایی که می‌نشینند پیدا کنند. آنها همچنین تلاش می‌کنند راهی برای ورود خدمه پرواز به فرودگاه پیدا کنند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه آغاز می‌شود
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است
  • آشفتگی و هرج و مرج در فرودگاه دبی در پی بارش‌های سیل آسا
  • حال شلوغ‌ترین فرودگاه جهان خوش نیست