Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@19:37:53 GMT

ترامپ: کاخ سفید را ترک می‌کنم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۸۳۰۳

ترامپ: کاخ سفید را ترک می‌کنم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عصر پنجشنبه به وقت واشنگتن در سخنانی به مناسب عید شکرگزاری بار دیگر بر بروز تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کرد و گفت که بایدن 80 میلیون رای کسب نکرده است و آمار و ارقام منتشر شده جعلی است.

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های رای‌گیری مشکل پیدا کردند و رای‌ها را در بیشتر حوزه‌ها به نفع بایدن تغییر دادند؛ گویا ما از کشوری جهان سومی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ افزود: ما نمی خواهیم درباره انتخابات 2024 سخن بگوییم؛ چراکه انتخابات کنونی هنوز به پایان نرسیده است و هزاران رای ممکن است نتیجه را تغییر دهد.

ترامپ با تاکید بر اینکه کل دنیا در حال خندیدن به روند انتخابات آمریکا هستند، عنوان کرد: اگر مجمع گزینندگان هم به بایدن رای دهند، مرتکب اشتباه خواهند شد که در اینصورت کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره شرکت در مراسم تحلیف بایدن گفت: هنوز نمی‌توانم بگویم در مراسم تحلیف بایدن شرکت می‌کنم یا نه؛ چراکه از الان تا روز تحلیف اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا در انتخابات 2024 شرکت خواهد کرد یا نه، گفت: اکنون نمی‌خواهم درباره انتخابات 2024 صحبت کنم، به دلیل اینکه انتخابات امسال هنوز به پایان نرسیده است.

رئیس‌جمهور آمریکا درباره واکسن کرونا نیز گفت که مراحل تحویل واکسن از هفته آینده آغاز می شود و کادر پزشکی و افراد مسن برای دریافت این واکسن در اولویت خواهند بود.

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری کاخ سفید واشنگتن دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا نتیجه انتخابات آمریکا پیشتاز انتخابات آمریکا پیش بینی انتخابات آمریکا نحوه انتخابات آمریکا تاریخ انتخابات آمریکا 2020 اخبار جدید از انتخابات آمریکا آخرین اخبار انتخابات آمریکا سهام عدالت انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ