Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه رای ۸۰ میلیون آمریکایی به جو بایدن امکانپذیر نیست، گفت که کل دنیا به انتخابات ریاست جمهوری این کشور می‌خندد.

به گزارش گروه تسنیم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عصر پنجشنبه به وقت واشنگتن در سخنانی به مناسب عید شکرگزاری بار دیگر بر بروز تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کرد و گفت که بایدن ۸۰ میلیون رای کسب نکرده است و آمار و ارقام منتشر شده جعلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های رای‌گیری مشکل پیدا کردند و رای‌ها را در بیشتر حوزه‌ها به نفع بایدن تغییر دادند؛ گویا ما از کشوری جهان سومی هستیم.

ترامپ افزود: ما نمی‌خواهیم درباره انتخابات ۲۰۲۴ سخن بگوییم؛ چراکه انتخابات کنونی هنوز به پایان نرسیده است و هزاران رای ممکن است نتیجه را تغییر دهد.

ترامپ با تاکید بر اینکه کل دنیا در حال خندیدن به روند انتخابات آمریکا هستند، عنوان کرد: اگر مجمع گزینندگان هم به بایدن رای دهند، مرتکب اشتباه خواهند شد که در اینصورت کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره شرکت در مراسم تحلیف بایدن گفت: هنوز نمی‌توانم بگویم در مراسم تحلیف بایدن شرکت می‌کنم یا نه؛ چراکه از الان تا روز تحلیف اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد یا نه، گفت: اکنون نمی‌خواهم درباره انتخابات ۲۰۲۴ صحبت کنم، به دلیل اینکه انتخابات امسال هنوز به پایان نرسیده است.

رئیس‌جمهور آمریکا درباره واکسن کرونا نیز گفت که مراحل تحویل واکسن از هفته آینده آغاز می‌شود و کادر پزشکی و افراد مسن برای دریافت این واکسن در اولویت خواهند بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار ترامپ جو بایدن کاخ سفید انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد

دونالد ترامپ، اولین رئیس جمهور سابق در تاریخ آمریکا خواهد بود که به اتهامات جنایی محاکمه می‌شود. با انتخاب هیات منصفه امروز دوشنبه ترامپ در پرونده‌ای در نیویورک به دلیل پولی که قبل از انتخابات ۲۰۱۶ به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی پرداخت کرده بود، محاکمه خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزاری آلمان، شایان ذکر است که ترامپ که چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بود و قرار است در نوامبر آینده برای رقابت مجدد با جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا نامزد شود، به ۳۴ فقره جعل سوابق تجاری متهم شده است.

این بازیگر فیلم های غیراخلاقی گفت که به او پول داده شده تا در مورد رابطه‌ای که با ترامپ در سال ۲۰۰۶ داشته ساکت بماند. او اعتراف کرد که ترامپ در آستانه انتخابات ۲۰۱۶ به او پول داده است تا از اتهامات نادرست و باج خواهی او جلوگیری کند.

وکلای ترامپ چندین تلاش ناموفق برای به تعویق انداختن محاکمه داشتند، تاکتیکی که آنها در سه پرونده جنایی دیگر رئیس جمهور سابق نیز استفاده کردند. با این وجود ترامپ که در تمامی اتهامات علیه خود اعتراف کرده بی گناه است، در صورت مجرم شناخته شدن با حداکثر چهار سال زندان مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • برگه تقلب رئیس‌جمهور آمریکا لو رفت؛ راهکار کاخ سفید برای سوتی ندادن بایدن
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد