Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تبلیغات جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مهارت در نرم افزارهای گرافیکی و ادیت توانمند در تولید محتوای ویدئویی آشنا به مدیریت شبکه های اجتماعی آشنایی به دیجیتال مارکتینگ مدیریت برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی داشتن دوربین عکاسی حرفه ای قدرت مدیریت و تیم سازی دارای ظاهری آراسته توانایی حضور تمام وقت دریافتی ثابت پورسانت فروش پاداش عملکرد بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا در ساعات اداری با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09173115381 واتساپ 09173115381 ایمیل vahid1973@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام در آموزش و پرورش متوقف شد؟! آغاز ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو چه خبر از آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش؟ تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران تایید شد ۱۱۴۵نفر در اورژانس کشور استخدام می‌شوند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز