Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، مرحله چهارم کمک مؤمنانه با ارسال هفت هزار بسته معیشتی به شهرستان‌های ۱۰ گانه‌ی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این مراسم ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مدافع امنیت استواریکم امین محمدیوسفی از نیرو‌های انتظامی و خانم دکتر رضوان نورمند چالشتری از مدافعان سلامت استان اظهار داشت: شهیده مدافع سلامت و شهید مدافع امنیت در مسیر رضایت پروردگار قدم گذاشتند و متواضعانه خود را در خدمت ایثار قرار دادند و امروز مزد کار خود را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تأکید بر کمک بیشتر به آسیب دیدگان از کرونا

او با بیان اینکه باید به یکدیگر رحم کنیم تا برکات الهی شامل حال ما شود افزود: امروز کمک‌های مومنانه نیز در عرصه خدمت به مردم است و خوشبختانه در این عرصه مردم استان ما خوش درخشیدند و محکم، مقاوم و عاشقانه در میدان قرار گرفتند.

نکونام اضافه کرد: درمبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاشی نباید دریغ کنیم و با کمک یکدیگر باید نگذاریم کسی از این ویروس منحوس آسیب ببیند.

او به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان یک ثروت برای کشور است.

نکونام افزود: بسیج در همه عرصه‌ها حضور پررنگ و چشمگیری داشته است و می‌توان از آن به عنوان ثروت عظیم و سرمایه بزرگ یاد کرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج کمک مؤمنانه بسته معیشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه اول دیجی کالا را خرید؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپراتور همراه اول برای خرید سهام دیجی کالا آستین بالا زده و برای این منظور اقدام به مذاکره با سهامداران بزرگ‌ترین کسب و کار دیجیتال ایران کرده است.

با طی شدن فرایند نهایی خرید سهام، همراه اول بزرگ‌ترین سهامدار دیجی کالا خواهد شد.

حمید محمدی هم‌بنیانگذار و رئیس هیات مدیره گروه دیجی‌کالا در اکانت شخصی خود در X با تایید این خبر اعلام کرد: «ما در ماه‌های گذشته مذاکراتی را با تعدادی از سرمایه گذاران برای جذب سرمایه در دیجی کالا داشته ایم که یکی از شرکت‌ها حرکت اول (شرکت سرمایه گذاری همراه اول) بوده است. هیچ کدام از این مذاکرات به نتیجه قطعی نرسیده.

مثل همیشه اخبار جذب سرمایه را به اطلاع عموم و همکاران مان خواهیم رساند.»

منبع: مهر

tags # دیجی کالا ، همراه اول سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • ثروتی به نام زبان فارسی + فیلم
  • بلعیدن جهان به سبک چینی
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • همراه اول دیجی کالا را خرید؟
  • نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟