Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در جلسه‌ای که با حضور نخبگان عرصه تبلیغ جنوب استان سیستان و بلوچستان در محل شعبه جنوب شرق برگزار شد به تقویت نیروهای بومی منطقه تاکید نمود و اظهار داشت: تقویت نیروهای بومی جز سیاست‌های قطعی و اصلی دفتر تبلیغات اسلامی می‌باشد و با توجه به تجربه‌ای که این نیروها از سطح منطقه دارند می‌طلبد در امورات به کارگیری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: پرچم مکتب اهل بیت (ع) در این منطقه به دست مبلغین جنوب شرق می‌باشد و باید این پرچم همیشه برافراشته نگه داشته شود که این خود نیز یک توفیق می‌باشد.   حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد بر حضور نیروهای جهادی و بومی در منطقه اشاره داشت و تصریح نمود: هیچ نقطه‌ای در کشور به اندازه جنوب استان سیستان و بلوچستان نسبت به جمعیت طلبه ندارد و وجود بیش از دو هزار طلبه در این منطقه خود مایه مباهات و دلگرمی می‌باشد و باید زمینه و انگیزه بیشتر برای حضور نیروهای جهادی و تبلیغی بومی در منطقه فراهم شود.   معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات انگیزه سازی در میان مبلغین بومی را از ضروریات منطقه جنوب شرق دانست و گفت: با انگیزه سازی در بین طلاب جنوب شرق جهت ماندن و تبلیغ در منطقه می‌توان خلاءهای تبلیغی را رفع کرد تا نیاز نباشد مبلغ از مناطق دیگر کشورمان به این منطقه اعزام نمائیم و این ظرفیت در بین نیروهای تبلیغی این منطقه وجود دارد.   وی در ادامه بر تشکیل مجمع روحانیون جنوب استان سیستان و بلوچستان اشاره داشت و افزود: پیشنهاد می‌شود جهت تسهیل در شناخت و بررسی معظلات فرهنگی و تبلیغی منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان و پیگیری و حل این معظلات، مجمع روحانیون جنوب استان سیستان و بلوچستان با حضور نیروهای نخبه تبلیغی تشکیل گردد تا با همفکری و تبادل نظرات معظلات و مشکلات پیگیری و حل شوند.   حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد تقویت بنیه علمی طلاب منطقه را از ضروریات دانست و بیان کرد: با توجه به هجمه و فعالیت گروه‌های افراطی در منطقه و همچنین ضرروری بودن بالا بردن سطح آگاهی‌های مبلغین منطقه جنوب شرق باید دوره‌های آموزشی حضور و غیرحضوری ویژه این طلاب برگزار شود که این مهم به زودی محقق خواهد شد و دفتر تبلیغات اسلامی امکانات و ظرفیت لازم جهت این امر مهم را دارا می‌باشد.   شایان ذکر است در ادامه این نشست، نخبگان گروه‌های تبلیغی به ارائه پیشنهادات و راه حل‌هایی در جهت بهتر انجام شدن فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جنوب استان سیستان و بلوچستان فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات منطقه جنوب جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور از فردا ۲۹ فروردین ماه

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  امروز سامانه  بارشی جدید وارد کشور شده است  گفت: این سامانه بارشی  جنوب کشور را درگیر میکند و در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه جنوبی اصفهان و یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان درگیر این  بارش ها خواهند بود.

وی افزود: فردا علاوه بر این استان‌ها در خراسان‌جنوبی؛ رگبار‌های شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و حتی در برخی نقاط بارش تگرگ را شاهد هستیم.

او گفت: روز پنجشنبه بارش‌ها در برخی نقاط استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، هرمزگان ادامه دارد و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی  سازمان هواشناسی با بیان اینکه امشب و فردا بارش‌ها در حد هشدار قرمز است، گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش‌های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش‌ها برای استان‌های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

رفیعی  اظهار کرد: هم‌وطنان برای سفر و تردد باید تمهیدات لازم را در نظر داشته‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش در ۵ استان در پی هشدار سطح قرمز/ به جنوب سفر نکنید!
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور از فردا ۲۹ فروردین ماه
  • آخرین اخبار از فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | هشدار قرمز برای ۴ استان 
  • سامانه بارشی تقویت می‌شود / گردوخاک نوار غربی کشور را درمی‌نوردد
  • هشدار دوباره؛ سیل در کمین این سه استان کشور است
  • پیش بینی وقوع سیلاب در جنوب کشور
  • بارش‌ها در ۵ استان کشور سیل‌آسا می‌شود
  • بارش برف و باران و تگرگ از جنوب تا شمال کشور | شدت بارش‌ها در این استان‌هاست