Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حسنی گفت: متأسفانه هنوز دولت به ما کمکی نکرده است، البته حساب مسئولین استان از دولتمردان کشور جداست و آن ها حمایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: از نیمه اسفند به بعد و با شیوع ویروس کرونا در یزد، اصناف استان یزد بصورت خودجوش، 19 روز را تعطیل کردند بعد از آن نیز ما یک مرحله دیگر تعطیلی اصناف را در یزد داشتم و امروز در مرحله سوم، چهار هفته است که ما در محدودیت ساعت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رویه‌ای که ما در یزد اجرا کردیم موفق بوده است و این موفقیت، تقدیر و ستایش مسئولین استان را هم به دنبال داشته است.

رئیس اتاق اصناف یزد با اشاره به وعده‌های دولت جهت به کمک به اصناف آسیب‌دیده از کرونا گفت: متأسفانه هنوز دولت به ما کمکی نکرده است، البته حساب مسئولین استان از دولتمردان کشور جداست چرا که استاندار و مسئولین استان با اختیارات و تصمیمات خودشان به ما کمک کردند.

حسنی ادامه داد: به عنوان مثال، در همان اوایل سال تصمیم گرگرفته شد وام 10 میلیون تومانی با بهره کم از طرف اتاق اصناف، خانه فرهنگ شهید صدوقی و شورا شهر به اصناف آسیب دیده از کرونا پرداخت شود که این کار نه توسط دولت بلکه توسط مجموعه استان انجام شد.

وی اضافه کرد: در واقع با بانک‌هایی مثل بانک قرض‌الحسنه مهر قراردادی بسته شد و از طرف دیگر از شرکت‌های بزرگ و معادن استان خواسته شد که پول شان در این بانک‌ها بگذارند و عایدی و امتیاز وام آن پول‌ها برای اصناف باشد و آن‌ها بتوانند در قالب دریافت وام استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئولین استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی عصر دوشنبه طی اولین جلسه شورای اداری در سال جاری با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اظهار کرد: وعده صادق در پاسخ به این شرارت صهیونیست‌ها بسیار مدبرانه و به موقع بود.

فرماندار فومن با بیان اینکه مدیران با اطلاع رسانی دقیق عملکرد دولت سیزدهم را بازگو کنند، افزود: بحث جهاد تبیین برای ارائه خدمات نظام و انقلاب در تمام حوزه‌ها یک ضرورت است.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» ادامه داد: تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی دارد که باید در این خصوص همه ظرفیت‌ها بکارگیری شود.

مرجانی با بیان اینکه اطلاع رسانی خدمات و عملکرد نظام و دولت باید بدون بزرگ نمایی و غلو انجام شود، تصریح کرد: بسیاری از مواقع عدم اطلاع مردم از امور، سبب می‌شود اتفاقات دیگری بیفتد بنابراین رسالت سنگینی در این خصوص بر عهده روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها است.

وی در خصوص رعایت عفاف و حجاب گفت: نظام جمهوری اسلامی در کنار دستاوردها با تلاش برای ایجاد یک جامعه ایرانی و اخلاقی برای پیشگیری از بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی به مساله عفاف و حجاب پرداخته چرا که این امر برای حفظ حریم امنیت و ارتقای سطح فرهنگ جامعه ضرورت دارد.

کد خبر 6079244

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم دولت برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها
  • حمایت مردم اصفهان از عملیات تاریخی «وعده صادق»
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌ها پیش از پایان دولت
  • اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوزها پیش از پایان دولت
  • گزارش تصویری | تجمع بزرگ اصناف و بازاریان تهران در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • (تصاویر) تجمع اصناف و بازاریان تهران در حمایت از حجاب
  • کمین بانک مرکزی پشت سنگر وعده ها
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند