Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه پنج شنبه در مراسم یادواره ۱۵۰ شهید محدوده مسجد صفاری کاشان که به شکل مجازی برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم سرشار از گفته‌ها و حکمت‌های درس آموز برای انسانهاست.

وی با بیان اینکه هیچ پیامبری از ابتدای خلقت انسان مبعوث نشد مگر اینکه عده‌ای در مخالفت با او در مقابلش ایستادند، ابراز داشت: هیچ جامعه‌ای از ابتدا به شکل کامل نظرات و رسالت پیامبران را قبول نکرده است بلکه مخالفت‌های زیادی در ابتدای کار هر پیامبر وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه هیچ پیامبری بدون جنگ با کفر نتوانست رسالت الهی خود را اجرا کند، تصریح کرد: در این جنگ‌ها طرف پیروز پیامبران و فرستادگان خدا بودند که با شکست دشمنان توانستند رسالت خود را ابلاغ کنند.

وی با اشاره به اینکه یک عده حق طلب و خداپرست همیشه در اطراف پیامبران بودند که در حمایت از آنان به دفاع از رسالت و آئین پیامبران می‌پرداختند، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی هم تمام جبهه کفر به مقابله با آرمانهای امام و انقلاب اسلامی پرداختند ولی این بسیجیان و مردم بودند که اجازه ندادند دشمنان در طراحی و پیاده سازی عملیات‌های خود موفق شوند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به قدرت عظیم ایمان و انگیزه مردم ایران در مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان بیان داشت: بسیاری از این دشمنان به خصوص در اوایل انقلاب در ظاهر چندین برابر قدرت انقلاب نوپای ایران اسلامی بود ولی کاری از پیش نبردند.

وی با بیان اینکه هیچ ملتی تاکنون با ضعف نتوانسته است سرنوشت خود را در دست بگیرد، افزود: هر کشور و نظامی که با قدرت در مقابل دشمن بایستد مطمئناً می‌تواند با قدرت ایمان دشمن را مغلوب و خود تعیین کننده سرنوشت ملت خود باشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه مسئولان و مدیران کشور در هر جایگاه و مرتبه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهکارند، گفت: ادای دین مسئولان فقط با خدمت صادقانه به مردم معنی پیدا می‌کند و به این منظور باید به دور از کشمکش‌های سیاسی و جناحی به این مهم اهتمام بورزند.

کد خبر 5081515

منبع: مهر

کلیدواژه: عباسعلی سلیمانی بسیج هفته بسیج یادواره شهدا خدمت به مردم امام جمعه کاشان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه کمک مومنانه بارش برف گرگان بوشهر بسیج بارش باران عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود