Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@07:47:59 GMT

وضعیت توزیع واکسن آنفلوآنزا به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۸۷۱۶

وضعیت توزیع واکسن آنفلوآنزا به کجا رسید؟

جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پاسخ به این پرسش که «وضعیت مراکز درمانی بیماران کرونا در سطح استان تهران چگونه است؟»، ابراز داشت: با توجه به پیش بینی صورت گرفته در مراکز درمانی مختلف شامل دولتی، خصوصی، عمومی غیر دولتی از جمله تأمین اجتماعی، مراکز درمانی ارگان‌ها و سازمان‌ها که امکانات لازم را دارند، خوشبختانه در کل استان تهران وضعیت، وضعیتی بالانس و قابل تحمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:‌ البته در بخش تخت‌های مراقبت ویژه مقداری محدودیت داریم و شرایط سخت است، اما تحمل می‌کنیم؛ ولی در بخش عادی بیمارستان‌ها مشکل خاصی نداریم و امیدواریم در روزهای آتی این مشکلات نیز کمتر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پاسخ به این پرسش که «ارزیابی شما نسبت به میزان رعایت مردم در تعطیلات دو هفته‌ای چیست؟»، تصریح کرد:صنوف و مردم نکات بهداشتی لازم را رعایت کردند، اما باز هم مواردی از بی‌توجهی افراد را مشاهده می‌کنیم؛ البته در مجموع اتفاق خوبی افتاده و ما نسبت به گذشته رعایت بیشتری از سوی مردم را شاهد هستیم، صنوف تحمل کرده و رعایت می‌کنند و ساختارهای دولتی نیز به صورت یک سوم و دورکاری فعالیت خود را دارند.

کوهپایه زاده در پاسخ به این پرسش که «وضعیت توزیع واکسن آنفلوآنزا   به کجا رسیده است؟»، بیان داشت: یک بخش از این واکسن وارد و توزیع شد؛ به طوری که اکنون بیشتر بیماران پرخطر، زنان باردار، جانبازان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای شدید این واکسن را دریافت کرده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: بخش دوم واکسن آنفلوآنزا نیز که خواهد آمد، اولویت‌های دیگر برای دریافت آن نیز به صورت رایگان واکسینه خواهند شد؛ احتمالا در دور دوم و سوم نیز  واکسن در اختیار داروخانه‌ها نیز قرار خواهد گرفت.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بیماران کرونا توزیع واکسن آنفلوآنزا واکسن آنفلوآنزا بیماران کرونا توزیع واکسن آنفلوآنزا رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ طرح سلامت نوروزی  با هدف افزایش کمی و کیفی خدمات و تامین رضایتمندی مردم از خذدمات بهداشتی و درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲  آغاز شده و تا هجدهم فروردین  ادامه دارد
مردم می‌توانند نظرات ،  انتقادات و شکایات خودرا در باره خدمات مراکز درمانی با ارتباط با سامانه ۱۹۰  اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد
  • رعایت قوانین رانندگی سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است