Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اضافه شدن شرط صدور گواهی کسر از حقوق برای دریافت وام دانشجویی در آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی گفت: هر بانک و موسسه پولی اعتباری، برای بازگشت منابع خود و ارائه دوباره وام به نسل های بعدی یک ضمانت نامه یا سند تعهد می خواهد.

وی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان نیز برای بازگشت منابع صندوق و ارائه وام به نسل های بعدی یک ضمانت نامه و یا سند تعهد محضری می خواهد و ضامنین برای اینکه بازگشت منابع را تضمین کنند، گواهی کسر از حقوق ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود:  با توجه به شرایط کرونایی برای سال تحصیلی جاری، دریافت گواهی کسر از حقوق لغو و به دانشگاه ها نیز بخشنامه شد بنابراین برای سال تحصیلی جدید این مشکل حل شد.

به گزارش مهر، به گفته دانشجویان در گذشته با ارائه‌ سند تعهد محضری و امضای ضامن دانشجو می‌توانست از صندوق وام دریافت کند اما در مصوبات جدید علاوه بر تعهد محضری ضامن مورد نظر، دانشجو باید گواهی کسر از حقوق ۳۰ میلیون تومانی به صندوق ارائه دهد تا دانشجو مجاز به اخذ وام شود.

با اضافه‌ شدن این شرط و با توجه به مشکلات موجود در صدور گواهی کسر از حقوق برای کارمندان از جانب نهادهای محل خدمت مشکلاتی برای تعداد زیادی از دانشجویان بوجود می آید.

کد خبر 5081540 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری هفته بسیج دانشگاه ها سند آمایش آموزش عالی آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون دکتری تخصصی دانشجویان ساماندهی آموزش عالی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت سازمان سنجش بسیج دانشجویی دانشگاه تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گواهی کسر از حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تأمین کسری منابع به منظور پرداخت حقوق با اعمال افزایش ۲۰ درصد در سال جدید، حقوق فروردین ماه بازنشستگان در روز شنبه (اول اردیبهشت) طبق احکام جدید واریز می‌شود.

کد خبر 6082294

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ نام وام شهریه دانشجویان
  • افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی پرستاری
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت