Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم گروه K لیگ اروپا، تیم دینامو زاگرب که صادق محرمی را مثل دیدارهای قبل در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۱:۲۵ دوشنبه شب مهمان تیم ولفسبرگر اتریش بود.

 

یاران محرمی که پس از دو تساوی متوالی در ابتدای کارشان در مرحله گروهی لیگ اروپا به برتری در بازی رفت مقابل ولفسبرگر اتریش رسیده بودند، در دیدار برگشت هم توانستند این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

   

 

تیم فوتبال دینامو زاگرب با دو مساوی و دو پیروزی تا پایان هفته چهارم لیگ اروپا ۸ امتیازی شده و بالاتر از فاینورد پنج امتیازی در صدر جدول گروه K این رقابت‌ها قرار گرفته است.

 

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که در چهار مسابقه رسمی اخیرشان حضور ثابت داشته، امشب هم تا پایان بازی با ولفسبرگر اتریش در زمین بود و نمایش خوبی ارائه داد. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دینامو زاگرب صادق محرمی لیگ اروپا دینامو زاگرب لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار از سری بازی‌های رده بندی لیگ برتر والیبال رومانی، تیم دینامو بخارست توانست با نتیجه سه بر دو مقابل راپید بخارست به برتری برسد.

در این دیدار دینامو بخارست ست‌های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 28 بر 26 و 15 بر 12 برد و راپید بخارست نیز ست‌های دوم و چهارم را با نتایج مشابه 25 بر 21 برد.

امیر غفور قطر پاسور ایرانی راپید بخارست بیست و دو امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی اصغر مجرد سرعتی زن ایرانی برای تیمش بازی نکرد. محمد بربست قطر پاسور ایرانی دینامو بخارست نیز برای مدت کوتاهی برای تیمش بازی کرد ولی امتیازی کسب نکرد.

دو تیم تا کنون یک برد کسب کرده‌اند، جدال سوم دو تیم به زودی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • رقابت آمریکا و اروپا در اوکراین به جنگ جهانی سوم منجر می شود
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود
  • آماده باش برای 10 نقل و انتقال اروپایی در تابستان 2024
  • شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد