Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@16:22:50 GMT

انگیزه کادر فنى به بچه ها منتقل شده است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۸۸۰۲

انگیزه کادر فنى به بچه ها منتقل شده است

کاپیتان تیم ملى جوانان ثبات و هماهنگى ترکیب این تیم را یکى از نقاط امیدوارکننده براى موفقیت در مسابقات آسیایى مى داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال احمد جلالى در خصوص اردوى تیم ملى جوانان گفت:خوشبختانه شرایط بسیار خوبى داریم و تمرینات زیر نظر کادر فنى در کمپ تیم هاى ملى دنبال مى شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاى مهابادى و آقاى درخشان وقت زیادى براى آماده سازى بچه ها مى گذارند و کاملا مشخص است با انگیزه و جدیت کار را شروع کرده اند که این انگیزه به بچه ها منتقل شده.

مدافع چپ پاى جوانان ایران اضافه کرد:ما مى دانیم کار سختى داریم و حریفان قدرتمندى در پیش خواهیم داشت. نقطه قوت تیم ما ثبات و هماهنگى نفرات و بازیکنان است که تقریبا با کمترین تغییر دو سال کنار هم بودیم. جو تیم بسیار خوب است، در زمین به راحتى همدیگر را پیدا مى کنیم و با ادامه این روند مى توانیم با آمادگى کامل وارد مسابقات شویم. بازى مقابل هوادار هم مسابقه بسیار خوب و مفیدى بود که از نظر آمادگى روحى و فنى به تیم کمک کرد. امیدوارم بتوانیم خواسته هاى کادر فنى را به خوبى اجرا کنیم و بعد از دو سال تلاش به هدف بزرگى که در مسابقات آسیایى داریم دست یابیم.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!

به گزارش "ورزش سه"، ایلشن داوودی پور که به نظر بسیاری از کارشناسان پدیده جدید والیبال ایران در پست پاسوری است و پاس های او همه را یاد سعید معروف انداخته او بود در لیست جدید تیم ملی جایی ندارد.

در حالی که داوودی‌پور در تمرینات بسیار با انگیزه ظاهر شده بود، اما گویا قد کوتاه او و همچنین کم تجربگی اش باعث شد تا موریسیو موتا پائز روی نام او قلم قرمز بکشد تا خاطره خط خوردن از تیم ملی جوانان برای او زنده شود.

بدون شک کادر فنی تیم ملی می‌توانست با تدبیر بیشتری این پاسور آینده دار و با انگیزه را در تیم ملی حفظ کند که این اتفاق نیفتاد تا بین بازیکنان خط خورده ای که از حضور در تیم ملی انصراف نداده بودند ایلشن داوودی پور خط خورده قلمداد شود.

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی