Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@20:39:40 GMT

بارش برف نیم متری در محور اسالم به خلخال

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۸۸۷۶

بارش برف نیم متری در محور اسالم به خلخال

غلامحسین بخت شاهی ادامه داد : اکیپ های راهداری زمستانی در طول محورهای شهرستان از جمله محور اسالم به خلخال و راهدارخانه لرزره مستقر بوده و از آغازین ساعت بارش برف به طور مستمر و مداوم اقدام به برفروبی و نمک پاشی محور نمودند.

 وی در ادامه افزود :در حال حاضر کلیه محورهای شهرستان باز و تردد برقرار است.

بخت شاهی اضافه نمود : در سایر مناطق کوهستانی بارش بصورت باران بوده که منجر به ریزش ها بخش هایی از محورهای جاده ای شده که با حضور به موقع راهداران ریزش برداری انجام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد : در مناطق جلگه ای علی رغم بارش شدید باران مشکل خاصی نبوده و فقط رانندگانی که از مسیرهای کوهستانی شهرستان عبور می کنند حتماً به تجهیزات زمستانه از قبیل زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی مجهز باشند.

شب گذشته در جریان بارش شدید باران تردد درمسیر کوهستانی مریان در محدوده تنگاب در بخش مرکزی شهرستان تالش نیز مشکل ایجاد شده بود که با تلاش راهداران مسیر بازگشایی شد.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران تالش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران تالش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران تالش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۹ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران در جاده‌‌های ۹ استان، تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محدوده گرمدره و آزادراه ساوه-تهران محدوده های دهشاد و فیروز بهرام ترافیک سنگین و در محور شهریار-تهران در اکثر مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، سیستان بلوچستان جنوب، کرمان، کرمان جنوب، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • شنا در گودال آب باران جان دو نفر را گرفت
  • محور کنج‌کوه مسدود شد
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران