Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار بود دهم آبان ماه شروع شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و قرار شد پس از صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش رقابت‌های لیگ برتر فوتسال آغاز شود. از همین رو گفته می‌شود ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، تا روز دوشنبه هفته آینده ۱۰ آذر ماه مجوز بازی‌های لیگ برتر فوتسال را صادر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پس از صدور این مجوز، اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور مهدی محمد نبی (دبیرکل فدراسیون فوتبال) داوود پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال)، توحید سیف برقی (رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال) و پریا شهریاری (معاون اجرایی دبیر کل فدراسیون فوتبال) تشکیل جلسه خواهند داد و درباره چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال تصمیم گیری می‌کنند. همچنین در این جلسه محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان هم حضور خواهد داشت و آخرین برنامه‌های تیم ملی برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام ملت‌های آسیا را ارائه می دهد.

پیش از این سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد که مسابقات لیگ برتر ۲ هفته بعد از صادر شدن مجوز، شروع خواهد شد و آن طور که شنیده می‌شود به احتمال بسیار زیاد فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از اواخر آذر ماه و به صورت متمرکز در یکی از شهر‌های هرمزگان، کیش و یا شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه بین تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز برگزار شد.    در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیاورد.   شایان ذکر است، تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از این به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین