Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@07:10:30 GMT

ترامپ در چه صورت کاخ سفید را ترک می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۸۹۳۸

ترامپ در چه صورت کاخ سفید را ترک می‌کند؟

رئیس جمهور آمریکا گفته است در صورتی کاخ سفید را ترک می‌کند که مجمع برگزینندگان به جو بایدن رای دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دونالد ترامپ گفته است در صورتی کاخ سفید را ترک می‌کند که رأی مجمع گزینندگان (کالج الکترال) به نفع جو بایدن باشد.

مجمع برگزینندگان هنوز دو هفته دیگر برای اعلام رأی نهایی در خصوص نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تشکیل جلسه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز دراین‌باره نوشته است که ترامپ در سخنانی خود از مصالحه حرف زده و گفته در صورتی که مجمع گزینندگان پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را تأیید کند، در تاریخ مقرر کاخ سفید را ترک می‌کند.

حدنصاب پیروزی در انتخابات آمریکا ۲۷۰ رأی الکترال است و بایدن حدود شش میلیون رأی بیش‌تر از ترامپ به دست آورده است.

رئیس جمهور آمریکا که از هفته‌ها قبل از برگزاری انتخابات به رأی‌گیری پستی اعتراض داشت و آن را زمینه‌ای برای ایجاد ابهام و فساد در انتخابات عنوان می‌کرد، پس از برگزاری انتخابات پرونده‌های حقوقی متعددی را در ایالت‌های مختلف به جریان انداخت، اما در به نتیجه رساندن اغلب این پرونده‌ها ناکام ماند.

دونالد ترامپ تا کنون به طور رسمی از اعلام شکست خودداری کرده، اما در عین حال با چراغ سبز او روند گذار به دولت بایدن آغاز شده است.

کد خبر 457904

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترامپ دونالد ترامپ انتخابات آمریکا انتخابات انتخابات آمریکا 2020 اخبار جدید از انتخابات آمریکا تاثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد ایران تاثیر انتخابات آمریکا بر بورس ایران برنده انتخابات آمریکا پیروز انتخابات آمریکا تاثیر انتخابات آمریکا بر قیمت طلا تاثیر انتخابات آمریکا بر بورس صحت انتخابات آمریکا کاخ سفید جو بایدن جو بایدن یا ترامپ جو بایدن 2020 انتخابات ۲۰۲۰ انتخابات 2020 آمریکا برنده انتخابات 2020 آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کاخ سفید را ترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی