Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از یک تُن گوشت گوسفندی غیربهداشتی در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند، در این باره گفت: مدتی قبل ماموران کلانتری چیتگر از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از ورود محموله غیرمجاز گوشت با خبر شده و رسیدگی به موضوع را درستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی صحت گزارش واصله مورد تایید قرار گرفت، ادامه داد: درجریان این تحقیقات مشخص شد که فردی مقادیر زیادی گوشت را از یکی از شهرهای اطراف تهران خریداری کرده و قصد انتقال و فروش آن به تهران را دارد، اما در این خصوص هیچ گونه هماهنگی با نهادهای بهداشتی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی میان ماموران پلیس و مقام قضایی گفت: ماموران در عملیاتی بیش از یک تُن گوشت گوسفندی غیربهداشتی و قاچاق را که در شرایط بسیار بدی هم نگهداری می‌شد، کشف و در اختیار مقامات بهداشتی قرار دادند. همچنین یک نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

حسنوند با بیان اینکه در بررسی های انجام شده از سوی نهادهای بهداشتی مشخص شد که این گوشت ها فاقد شرایط لازم برای مصرف است، اظهارکرد: در همین راستا نیز محموله یک تُنی گوشت ها امحا شد.

به گفته وی، برای متهم دستگیر شده نیز پرونده ای تشکیل شده واین فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف یک تریلی حامل یک تن شیشه ادغام شده در سنگ خبر داد.

مهر در خبری نوشت: سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص پرونده بزرگ‌ترین محموله شیشه کشف شده در تهران در حال انجام است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895839

دیگر خبرها

  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه