Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:56:42 GMT

سرپرست فرمانداری بهارستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۹۱۳۵

سرپرست فرمانداری بهارستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «هادی تمهیدی» به عنوان سرپرست فرمانداری بهارستان منصوب شد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران در حکمی هادی تمهیدی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان منصوب کرد.

گفتنی است که پیش از این تمهیدی در سمت فرمانداری پاکدشت مشغول به خدمت بوده است.

کد خبر 5081598.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی تمهیدی حکم انتصاب استانداری تهران ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف گرگان بوشهر بسیج بارش باران عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است که پس از بهره برداری می‌توانند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملاً رایگان است.

وی همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در چهار طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تأسیسات) ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی و جمعی از مدیران دانشگاه هم حضور داشتند.

کد خبر 747994

دیگر خبرها

  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد