Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اطلاع رسانی که از روز گذشته صورت گرفته بود قرار بود صبح امروز آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به همراه حسن مهری رئیس کمیته همگانی و مریم بربط نخستین فینالیست بانوان ایران در تاریخ رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت کنند.

با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، با حضور مریم بربط در این برنامه مخالفت شد و رئیس فدراسیون جودو به نشانه اعتراض به این اقدام حاضر نشد مهمان برنامه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراسماعیلی در این مورد گفت: مسئولان برنامه هیچ دلیل قانع کننده‌ای در خصوص حضور پیدا نکردن خانم بربط در این برنامه نداشتند. این بانوی جودوکار با هماهنگی تهیه کننده برنامه در این شرایط شیوه کرونا، از همدان به تهران آمد و شب گذشته در هتل مستقر و در زمانی که از قبل مشخص شده بود، در محل سازمان صدا و سیما حضور پیدا کرد، ولی اجازه عبور از واحد نگهبانی را پیدا نکرد.

او ادامه داد: وقتی از تهیه کننده برنامه در این خصوص سوال کردیم هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداشت و به من گفتند به برنامه بروم که قبول نکردم. متأسفانه برخورد شایسته‌ای صورت نگرفت و این اعتراض خود را با ارسال نامه‌ای رسمی به اطلاع رئیس سازمان صدا و سیما خواهیم رساند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مریم بربط جودو تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان  ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران آغاز شد.
در این اردو مهشید اشتری از خراسان رضوی به همراه ندا شهسواری به سرمربیگری تیم ملی بانوان: حمیده ایرانمنش حضور دارند.
این اردو تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد