Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان انگلیس در جام جهانی ۱۹۶۶ بیان کرد دیگو مارادونا با وجود کیفیت بالای بازی صداقت نداشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، پیتر شیلتون، دروازه‌بان پیشین انگلیس که در جام جهانی ۸۶ مکزیک از دیگو مارادونا دو گل از جمله یک گل پرحرف و حدیث با دست دریافت کرد  گفت که دیگو مارادونا آرژانتینی در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک به خاطر گل مردودی که به ثمر رساند، صادق نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیلتون هم‌چنین اشاره کرد که مارادونا هرگز برای آن گل عذرخواهی نکرد.

پیتر شیلتون درباره آن اتفاقا در جام جهانی و درگذشت دیگو مارادونا گفت: البته این گل یک تخلف بود. یک کلاهبرداری واضح و آشکار. او وقتی می‌دوید و خوشحالی می‌کرد، دو بار برگشت تا ببیند داور این گل را مردود اعلام کرده است یا خیر. او منتظر سوت داور بود زیرا می‌دانست چه کاری انجام داده است. بله، همه می‌دانستند. البته غیر از داور و دو داور خط در کنار زمین. برای من مهم نیست که آن‌ها در مورد آن مسابقه چه می‌گویند. این اولین گل او بود و او توانست یک گل شگفت انگیز دیگر به ثمر برساند، اما وقتی این گل دوم را به ثمر رساند که ما هنوز زیر فشار و ناراحتی گل اول بودیم. از آن زمان من از آن دیدار ناراحت هستم و هرگز فراموش نمی‌کنم.

او در ادامه گفت: مارادونا از بزرگی برخوردار بود، اما صداقت نداشت. بیش‌تر بازیکنان انگلیس با من موافق هستند. در زمین فوتبال، بازیکنان گاهی کارهایی را انجام می دهند که نباید انجام دهند. اما اگر یک بازیکن انگلیس چنین کاری انجام دهد، حداقل امیدوارم که پس از واقعیت اعتراف کند. نه مثل مارادونا که این کار را نکرد و عذرخواهی نکرد. امیدوارم این لحظه میراث مارادونا را خراب نکند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیتر شیلتون دیگو آرماندو مارادونا جام جهانی 1986 مکزیک دیگو مارادونا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست

سرمربی نامدار ایتالیایی سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال را معرفی کرد.

طرفداری | از نظر فابیو کاپلو، مسی، مارادونا و پله سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال هستند.

مراسم جایزه لوریوس شب گذشته در کاخ سیبلس شهر مادرید با حضور چهره‌های سرشناسی برگزار شد. فابیو کاپلو، سرمربی نامدار ایتالیایی که تجربه هدایت باشگاه‌های بزرگی چون میلان، رئال مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد، در حاشیه این مراسم گفت:

در جام خوان گامپر، مسی را 20-25 دقیقه تماشا کردم و از رایکارد (سرمربی وقت بارسا) درخواست کردم او را به صورت قرضی به خدمت بگیرم. مسی یه نابغه بود. لامین یامال می‌تواند جای او را بگیرد؟ 

لامین یامال کیفیت بالا و استعداد جالب توجهی دارد، ولی یک نابغه مثل مسی، پله و مارادونا نخواهد شد. 

آیا کریستیانو رونالدو نابغه نیست؟ 

ما فقط سه نابغه در تاریخ فوتبال داشته‌ایم؛ مسی، پله و مارادونا. هرگاه از من درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می‌پرسند، من مسی را انتخاب می‌کنم. رونالدو بازیکن بزرگی است که عناوین و افتخارات زیادی کسب کرده، اما مثل مسی یک نابغه نیست. رونالدو شوت می‌زند، موقعیت می‌سازد و همه کار می‌کند، اما نابغه نیست. به همین سادگی.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • کشف معمای هولدن کالفیلد: هویت‌جویی، انزواطلبی و صداقت‌گرایی
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • حمله به کنسولگری ما حماقت بزرگی بود/ صهیونیست‌ها به دنبال تغییر در صحنه درگیری در منطقه بودند