Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@18:48:44 GMT

امدادرسانی به ۷۲۲ نفر در برف و کولاک کردستان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۹۳۷۲

امدادرسانی به ۷۲۲ نفر در برف و کولاک کردستان

پیام‌جلالی در گفت‌وگو بارخبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان سقز تحت تاثیر قرار گرفته است، اظهار کرد: ۸ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کردستان به ۷۲۲ نفر امدادرسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اسکان ۶ نفر در پایگاه های امداد و نجات جاده ای خبر داد و گفت: توزیع بیسکویت، آب معدنی، خرما و پتو نیز از جمله اقدامات این جمعیت در برف و کولاک شب گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلالی با بیان اینکه ۸ خودروی کمک دار و آمبولانس جمعیت هلال احمر استان در شب گذشته امدادرسانی کردند، افزود: ۱۶۸ دستگاه خودرو سبک، سنگین و اتوبوس از برف و کولاک رهاسازی شدند.
وی خاطرنشان کرد: ۳۵ نفر پرسنل و نجاتگر در قالب ۸ تیم امدادی کار امداد رسانی را انجام دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان گفت: مردم عزیز در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل هلال احمر کردستان امدادرسانی کردستان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟