Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش و جوانان با سفیر ایران در ژاپن، جهت هماهنگی هر چه بیش‌تر برای حضور مقتدرانه کاروان ورزشی کشورمان در المپیک ٢٠٢٠ توکیو با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت  ورزش و جوانان، با فرصت هشت ماهه باقی مانده تا بازی‌های المپیک ٢٠٢٠ توکیو، برنامه‌ریزی‌ها برای حضور مقتدرانه کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ توسط مسوولان ورزش کشور در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور مرتضی رحمانی موحد، سفیر ایران در ژاپن با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی‌فر دیدار و درباره سند همکاری ورزشی میان دو کشور که مراحل نهایی تدوین را پشت سر می‌گذارد، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

براساس این گزارش، این سند همکاری در آینده نزدیک به امضا دو طرف خواهد رسید تا براساس آن چارچوب همکاری‌های مشترک ورزشی میان تهران و توکیو مشخص و زمینه تعاملات تسریع یابد.

در این نشست هم‌چنین لزوم همکاری سفارتخانه ایران برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به منظور همکاری با کاروان ورزشی کشورمان، برای بازی‌های المپیک توکیو مورد تاکید قرار گرقت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر ورزش وجوانان المپیک ۲۰۲۰ توکیو ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس