Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بابیان اینکه هم اکنون در همه جاده‌های استان زنجان و آزادراه زنجان – تبریز و جاده ترانزیت زنجان - میانه با بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها مواجه هستیم، گفت:  برف آزادراه زنجان – قزوین و جاده ترانزیت زنجان – خرمدره – ابهر را لغزنده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش برف با شدت بیشتری در گردنه‌های کوهستانی خانچایی، بادامستان، ذاکر در جاده‌های زنجان – طارم، زنجان – تهم – چورزق و گردنه دهجلال در مسیر سلطانیه به خدابنده، قلی کندی در جاده زنجان – دندی ادامه دارد و جاده ابهر – خدابنده نیز شاهد بارش باران است.
علی اکبری ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده از سوی هواشناسی استان احتمال وقوع کولاک در گردنه‌های استان نیز وجود دارد.   او افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در خصوص تردد در جاده‌های استان زنجان در حال حاضر رانندگانی که موادغذایی، سوختی و سرویس کارکنان شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی هستند که در جاده‌ها تردد دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: این رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و خودرو‌های خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، به ویژه چراغ‌های مه شکن، وسایل گرمایشی کرده و بدون این تجهیزات اقدام به تردد نکنند.
علی اکبری افزود: در زمان حاضر هیچ مسیر مسدودی در جاده‌های زنجان وجود ندارد و راهداران در حال نمک پاشی و برف روبی در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان هستند.
او گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های دیگر استان‌های کشور از طریق سامانه ۱۴۱ ونرم افزار موبایلی ۱۴۱ مطلع شوند.
علی اکبری افزود: اکیپ‌های راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و مجتمع‌های امداد و نجات استان زنجان مستقر و در حال ارائه خدمات هستند که در صورت ضرورت مسافران نیز در این مکان‌ها اسکان موقت داده می‌شود.     منبع ایرنا انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای محورهای مواصلاتی زنجان استان زنجان جاده ها علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با بیان اینکه توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست، گفت: پیام اجلاسیه منطقه‌ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم‌افزایی فکری، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری صبح امروز در دومین گردهمایی منطقه‌ای ائمه‌جمعه کشور با موضوع "عهد حضور2" با حضور استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان با اشاره به اینکه پیام اجلاسیه منطقه‌ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد اظهارداشت: بصیرت مردم استان گلستان و علما و روحانیون شیعه و سنی این استان در وحدت و اتحاد زبان‌زد بوده و می‌تواند الگوی عملی خوبی برای دیگر استان‌ها باشد‌.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم شورای سیاست‌گذاری کشور در برنامه‌ها و فعالیت‌های خود و همچنین تشکیل گردهمایی‌های منطقه‌ای، ایجاد وحدت، همگرایی و وفاق بین ائمه‌جمعه کشور در راستای اهداف مشترک توحیدی و الهی است و ارتقاء مسائل سیاسی، اجتماعی و ارتقاء جامعه از منظر اخلاقی، مهم‌ترین مسئولیت ائمه‌جمعه شیعه و سنی کشور است و درک این مسئولیت خطیر و به انجام دادن آن، مسئولیت بسیار بزرگی است.

علی‌اکبری  تصریح‌کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها، بهره‌مندی از همگرایی، همفکری و تجربیات یکدیگر در ماموریت‌های مشترک، به‌روز شدن متناسب با شرایط جامعه و نیازهای جامعه و در نتیجه تولید محصولات خوب برای ادامه مسئولیت بزرگ ما در جهات مختلف فکری، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و پیام تشکیل این گردهمایی‌ها، وحدت، وفاق، همدلی بین ائمه‌جمعه کشور در راستای اهداف مشترک توحیدی و الهی است‌.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با اشاره به وحدت علما و ائمه‌جمعه شیعه و سنی استان گلستان تاکید کرد: وحدت و وفاق می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم باشد و شاهد رشد و پیشرفت در گلستان هستیم و این پیشرفت، رشد و توسعه بدون وحدت، وفاق و همگرایی بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نخواهدبود.

حاج علی اکبری تاکید کرد: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم که باید الگویی برجسته برای همه کشور باشد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است