Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:21:44 GMT

اجرای مدیریت جامع طرح ترافیکی در ایلام

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۹۵۰۵

اجرای مدیریت جامع طرح ترافیکی در ایلام

رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و قطع زنجیره انتشار ویروس، پلیس راه با رعایت حقوق شهروندی در جهت حفظ سلامت و صیانت از شهروندان با افزایش دوربین‌های ثابت ثبت تخلف هوشمند و سیار و همچنین دوربین‌های نصب شده بر روی لباس ماموران پلیس مبادرت کرده و از ابتدای هفته آتی به صورت اتوماتیک اعمال مقررات مربوط به تخلفات طرح را اجرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مبادی ورودی شهرهای نارنجی و قرمز به وسیله ایستگاه‌های کنترلی و سیستم‌های هوشمند مورد رصد و کنترل قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: کارکنان ادارات که محل سکونت و کار آنان در دو شهرستان واقع شده با معرفی نامه از اداره محل کار خود از پلیس راه مجوز تردد دریافت نماید تا در سامانه دوربین‌های ثبت تخلفات مستثنی شوند.

همتی زاده تصریح کرد: در هفته اول از اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی با همکاری همه مردم استان، میزان ۹۰ درصد محدودیت‌های جاده‌ای رعایت شده است.

وی گفت: معدود رانندگان متخلف از مقررات وضع شده اجازه ورود به شهرهای نارنجی و قرمز را پیدا نکرده و عودت داده شدند و جریمه‌های تعیین شده نیز در خصوص آنها اعمال شد.

کد خبر 5081633

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام محدودیت ترافیکی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف بوشهر گرگان بسیج بارش باران عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز

رئیس پلیس راهور اهواز محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین‌ماه و رژه روز ارتش در شهر اهواز را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سعید حسنوند با اشاره به برگزاری رژه خودرویی نیروهای مسلح در بلوار شهید محمودوند در روز 29 فروردین‌ماه به مناسبت روز ارتش، اظهار داشت: به منظور برگزاری باشکوه ‌این مراسم محدودیت‌های ترافیکی در این روز اعمال می‌شود.

وی افزود: در این روز در میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و بالعکس، بلوار شهید محمودوند نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم آباد، بلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی و در بلوار قدس دوربرگردان‌های قبل و بعد از دادسرای نظام محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود. 

رئیس پلیس راهور اهواز ادامه داد: همچنین در بلوار امام رضا(ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس جلوگیری از ورود خودروهای سنگین و در حدفاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی، بلوار شهید کیهانی از بلوار امام رضا تا بلوار قدس مسیر شمال به جنوب نیز محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد. 

حسنوند با تاکید بر تردد از مسیرهای جایگزین به منظور تسهیل در عبور و مرور، گفت: کمربندی غرب از پلیس راه اهواز - اندیمشک به سمت عین دو و میدان انقلاب و بالعکس، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس مسیر جنوب به شرق، بلوار شهید کیهانی مسیر جنوب به شمال،  بلوار مدرس غربی مسیر شرق به غرب و بالعکس، بلوار انقلاب مسیر شرق به غرب و بالعکس به عنوان مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده‌اند. 

وی افزود: رانندگان برای انجام سفرهای درون‌ شهری این مسیرها را انتخاب و با رعایت قوانین و مقررات و توصیه‌های صادره، پلیس را در ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش سوانح ترافیکی کمک کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • زمان اجرای افزایش مالیات بر ارزش افزوده
  • عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • افزایش تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه
  • اعمال جریمه به صورت اتوماتیک در سامانه پلیس راهور
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم / دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • افزایش تعداد دوربین‌های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور