Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف کرمی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: بعد از ماه‌ها تعطیلی رقابتهای تکواندو در سراسر دنیا، برگزاری این دوره از مسابقات نه تنها برای اروپا که برای تکواندو دنیا اهمیت فوق العاده ای داشت. کرواسی با وجود آنکه شرایط خوبی نسبت به سایر کشورهای اروپایی ندارد، با میزبانی و برگزاری سطح بالای این مسابقات ثابت کرد می‌توان در همین سختی‌های کرونا هم یک تورنمنت با حضور بیش از ۸۰۰ تکواندوکار را بدون مشکل به سرانجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم اینکه کل مسابقات را از ابتدا تا انتها سه نفر برگزار کردند که برای من خیلی جالب بود.

وی افزود: همه تکواندوکاران تحت تدابیر شدید بهداشتی قرار داشتند و اگر مشکلی برای تکواندوکاری پیش می‌آمد، کل مسابقات تعطیل و دوباره تست کرونا گرفته می‌شد. روز دوم یک تکواندوکار نوجوان مشکوک به کرونا بود، کل مسابقات تعطیل و تمام عوامل آن مسابقه از سالن خارج و تست گرفته شد تا جواب نیامد، ادامه مسابقات امکان پذیر نبود و یا روز سوم ابتدای صبح از همه حاضرین در سالن تست مجدد گرفته شد و بعد از مشخص شدن، پاسخ‌ها مبارزات ادامه پیدا کرد.

دارنده نشان برنز المپیک آتن در مورد سطح فنی مسابقات گفت: به دلیل حضور برخی از تکواندوکاران صاحب نام دنیا شاهد مبارزات بسیار خوب و سطح بالایی بودیم. انگلیس غیر از «لوتالو محمد» و «ماهاماچو» که کرونا داشتند، سایر نفرات اصلی و المپیکی خود را به کرواسی آورده بود. ترکیه با نفرات اصلی آمد، آلمان و اسپانیا هم بهترین‌های خود را در ترکیب داشتند. «بردلی سیندن» برابر یک تکواندوکار گمنام تا ثانیه‌های پایانی بازنده بود، «جونز» با وجود برتری چند امتیازی به یک تکواندوکار باخت. «سارایوو» تیم خوبی داشت و مطمئن باشید در آینده از این تیم بیشتر خواهید شنید.

کرمی در مورد نتایج تیم «یاسترب» هم گفت: ما برای این مسابقات تمرینات خوبی پشت سر گذاشته بودیم و در همه رده‌های سنی بهترین نفرات را در ترکیب داشته و می‌توانستیم قهرمان شویم که به دلیل قوانین خاص مسابقات و محاسبه دو طلای تیم ما برای تیم ملی کرواسی آن هم به دلیل پرداخت هزینه ثبت نام، از این مهم دور ماندیم. اما در رده خردسالان نایب قهرمان و در رده زیر ۲۱ سال عنوان سوم مسابقات را کسب کردیم. در کل بخواهیم نتیجه گیری کنیم، عملکرد خوب بود ولی انتظارات من از این تیم بالاست.

وی ادامه داد: تکواندوکار ما نیاز به خودباوری دارند. آنها باید باور داشته باشند که با تلاش و کوشش می‌توان روی سکوی قهرمانی ایستاد. در تیم ما یک نوجوان دو مدال کسب کرد. یکی در رده نوجوانان و یکی در رده بزرگسالان، برای اینکه به اعضای تیم ثابت کنم، می‌توان کارهای بزرگ انجام داد او را در دو رده به مسابقات فرستادم.

سرگروه سابق تیم ملی تکواندو کشورمان افزود: دو هفته دیگر باید برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا به «بوسنی» برویم. در گفتگویی که با مسئولان این مسابقات داشتیم، قرار است مسابقات برگزار شود، همه تکواندوکاران با تست کرونا به محل مسابقات آمده و همه در یک هتل و نزدیک سالن مسابقات مستقر خواهند شد و تا پایان هم اجازه خروج نخواهند داشت.

کد خبر 5081585

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو یوسف کرمی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال دیه گو مارادونا محمود فکری ماشین سازی تبریز والیبال تکواندو باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال ماشین سازی کارلوس کی روش فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا امشب به یکی از اهداف بزرگش دست پیدا کرد. آن‌ها با نتیجه 4-1 کادیز را شکست داد تا حضور آن‌ها در  رقابت‌های اروپایی فصل آینده تایید شود.

خیرونا بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه 9 به گل رسید. اریک گارسیا که در محوطه جریمه خیلی خوب جای گیری کرده بود روی سانتر ساویو موفق شد با ضربه سر گل اول را به ثمر برساند.

این گل جریان بازی را به سود ژیرونا رقم زد تا آن‌ها در نیمه اول به یک گل دیگر دست پیدا کنند. در دقیقه 22 ایوان مارتین روی پاس به جلوی گوتیه‌رز در محوطه جریمه فرصت خوبی به دست آورد و با ضربه زمینی پای چپ دومین گل خیرونا را به ثمر رساند.

نیمه اول با برتری خیرونا به پایان رسید و تیم میهمان در 45 دقیقه دوم هم تیم برتر میدان بود اما در دقیقه 72 به گل سوم رسید. گوتیه‌رز در این دقیقه هم موفق ارسال پاس به محوطه جریمه شد که آرتم دووبیک آن را کنترل کرد و سپس با ضربه پای بیرون پای چپ دروازه را باز کرد.

بعد از گل کادیز در دقیقه 81 توسط اسکالانته، خیرونا خیلی زود به این گل واکنش نشان داد و با فرار پورتو به سمت محوطه جریمه موفق شد دروازه‌بان را دریبل زد و دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

پایان بازی با این نتیجه به خیرونا اجازه داد 68 امتیازی شود و در رده سوم قرار بگیرد. با امتیازات کسب شده و فاصله 6 هفته مانده تا پایان فصل لالیگا، خیرونا در بدبینانه‌ترین حالت ممکن به لیگ کنفرانس اروپا و خوش بینانه‌ترین حالت ممکن به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

چهار تیم برتر اسپانیا به لیگ قهرمانان، تیم پنجم به لیگ اروپا و تیم ششم هم به لیگ کنفرانس اروپا صعود خواهد کرد. رئال مادرید(78 امتیاز)، بارسلونا(70)، خیرونا(68)، اتلتیکومادرید(61)، اتلتیک بیلبائو(58) و رئال سوسیه‌داد(50) به ترتیب رتبه‌های اول تا ششم لالیگا را در اختیار دارند.

با توجه به اینکه تیم‌های رئال بتیس(48) و والنسیا(47) در رده‌های هفتم و هشتم جای دارند، فاصله امتیازی شکل گرفته بین این دو تیم با خیرونا -حداقل 20 امتیاز در فاصله 6 هفته و 18 امتیاز- شگفتی ساز این فصل لالیگا حداقل در رده ششم قرار می‌گیرد و می‌تواند به لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • ابداع باتری سدیمی جدیدی که در چند ثانیه شارژ می‌شود
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • «وعده صادق» تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • ساخت بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی باتری در اروپا
  • دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی