Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: در ستاد تنظیم بازار افزایش 40 درصدی قیمت روغن موتور خودرو‌های سبک و 53 درصدی روغن خودرو‌های سنگین مصوب شده و بیش از این ارقام گرانفروشی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد علی اسفنانی درباره اینکه چرا برخی بیش از نرخ مصوب از مردم دریافت می کنند؟ افزود: دریافت بالاتر از این نرخ به منزله گرانفروشی است و اگر کسی شکایت کند رسیدگی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسفنانی درباره علت بازدارنده نبودن جرایم گفت: براساس قانون ما می توانیم بین دو تا پنج برابر میزان گرانفروشی در مرحله نخست ، جریمه صادر کنیم و اگر تکرار کنند آن واحد صنفی پلمب هم خواهد شد و افزایش جرایم منوط به قانونگذاری جدید است.
وی گفت: افرادی که شکایت می کنند خسارت وارده به آن ها نیز در ضمن حکم لحاظ می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه های 135 سازمان تعزیرات و 124 صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند یا درخواست مکتوب خود را به مجتمع های چهارگانه تعزیرات تهران و کانکس های تعزیرات ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند

به گزارش همشهری آنلاین، اعلام نتایج هجدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکی از خبرهای دیروز در رسانه‌ها بود. در این حراج، ۲۵۲ قطعه شمش یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ معامله شد.

بر اساس آمارها، طی جلسه معاملاتی دیروز مرکز مبادله ارز و طلا، درمجموع ۴۵۹ قطعه شمش طلای استاندارد در قالب دو عرضه عمده و خرد، از سوی صادرکنندگان فروخته شد که میانگین قیمت این شمش‌های طلا چهار میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان اعلام شده است.

دیروز قیمت جدید مدل‌های مختلف پژو پارس هم اعلام شد. بر اساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران‌خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت که در اسفندماه سال قبل ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان اعلام شده بود با دریافت مجوز قیمت جدید به ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافته است.

ایران‌خودرو قیمت خودروهای پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷P برای فروردین و اردیبهشت را ۴۳۹ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان، قیمت پژو پارس سفارشی با موتور XU۷P را ۳۸۰ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان و قیمت پژو پارس با موتور TU۵ را ۴۰۲ میلیون و ۴۶ هزار تومان اعلام کرده است.

البته، این قیمت‌ها، قیمت فروش درب کارخانه بوده و مالیات ارزش‌افزوده، هزینه شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر متعلقات قانونی به این مبالغ اضافه می‌شود.

دیروز میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن هم از سوی بانک مرکزی اعلام شد. طبق آمارها از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۳ میلیون دلار ارز جهت واردات کالاهای اساسی و دارو با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین شده و ۶۹۴ میلیون دلار ارز نیمایی و ۱۱۶ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات نیز به سایر صنایع اختصاص یافته است.

اعلام نتایج استقبال خانوارهای استان تهران از مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک نیز از خبرهای دیروز بود. بیش از ۲ میلیون خانوار مشمول در دهک‌های اول تا هفتم ساکن استان تهران هستند و بر اساس اعلام سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، بیش از ۷۲ درصد مردم تهران از مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک استقبال کرده‌اند.

آن‌طور که سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران می‌گوید: از ابتدای طرح کالابرگ الکترونیک، ۲.۵ همت اعتبار حمایتی کالابرگ الکترونیکی در استان تهران مصرف شده که ۱.۷ همت آن در دو ماه اخیر و در قالب طرح فجرانه استفاده شده است.

به گفته آذرپناه، استان تهران در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، مقام دوم را در میان استان‌های کشور کسب کرده است.

در بازار تخم‌مرغ هم ریزش قیمت‌ها به کمتر از نرخ مصوب صدای مرغداران را برای مدیریت بازار درآورده و از دولت درخواست کرده‌اند که با توجه به کاهش مصرف تخم‌مرغ در نیمه اول سال با خرید تضمینی تخم‌مرغ مازاد، از تولیدکنندگان حمایت کند.

کد خبر 845280 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • عرضه جوجه یکروزه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران