Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی حسین دهقان کایلی مور گیلبرت دیگو آرماندو مارادونا جمعه سیاه خادمان سمنو توزیع سمنو بیمارستان بیماران کرونایی محدودیت های کرونایی حسین دهقان کایلی مور گیلبرت دیگو آرماندو مارادونا جمعه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سما، مرکز خراسان رضوی، مشاور ارشد بنیاد کرامت رضوی گفت: خدمات آبرسانی آستان قدس رضوی به اهالی سیستان با هدف مدیریت بحران کم آبی در این استان و بهره‌مندی بیش از ۲۰۰ روستا با ۲۰ هزار خانوار از این خدمات ارائه شده است.

احمدعلی موهبتی درباره خدمات آبرسانی این نهاد به مردم سیستان، افزود: این خدمات به ویزه در حفر و تجهیز ۵۵٠ چاهک برای کشت ۱۵هزار هکتار زمین کشاورزی انجام شده و افزون بر آن با خرید و ارسال ۲۵٠ مخزن ۵ هزار لیتری آب، برای بهره‌مندی آب آشامیدنی ۲۲۵ روستا با حدود ۲۰ هزار خانوار اقدام شده است.

وی افزود: علاوه‌بر تلاش‌های مسئولان جمهوری اسلامی ایران، همچنان بیش از ۲٠٠ روستای منطقه سیستان از کمبود آب رنج می‌برند که آبرسانی به آنها به صورت سیار انجام می‌شود.

مشاور ارشد بنیاد کرامت رضوی افزود: با هدف بهره‌برداری بهتر از تانکر‌های سیار آبرسانی، ضرورت توجه به تهیه و نصب منبع‌های ثابت آب و استقرار در سکو‌های مناسب اهمیت زیادی دارد.

احمدعلی موهبتی گفت: محل استقرار منابع آب و احداث سکو‌های مناسب در روستا‌ها با مساعدت مسئولان استانی و محلی، همکاری بخش تخصصی (آبفا) و مشارکت دهیاری‌های روستا‌های هدف صورت گرفته است.

تأمین نشدن حقابه جمهوری اسلامی از رودخانه هیرمند برای چندمین سال متوالی، عاملی مضاعف برای تشدید مشکلات مردم منطقه سیستان شده است به طوری که این منطقه، در سه سال گذشته بدترین شرایط بی آبی تاریخ خود در چند دهه اخیر را تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد