Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@09:13:19 GMT

تعطیلی یک هفته‌ای ادارات از فردا اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۹۷۹۴

تعطیلی یک هفته‌ای ادارات از فردا اجرایی می‌شود

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در هفته آینده تعطیل هستند، تنها بخش‌هایی از ادارات که خدمات ضروری ارائه می‌دهند، با تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی خود اجازه فعالیت دارند و تعطیلی ادارات از فردا اجرایی می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت فعالیت ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در هفته آینده تعطیل است، اظهار کرد: تنها بخش‌هایی از ادارات که خدمات ضروری مانند دستگاه‌های خدمات‌رسان آب‌، برق و گاز و بخش‌هایی از شهرداری‌ها، بازرسی، امداد و نجات و … ارائه می‌دهند، اجازه فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان به تشخیص بالاترین مقام دستگاه‌های اجرایی باید انجام شود و تصمیم بگیرند که بخش‌هایی از ادارات باید فعالیت خود را ادامه دهند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی مانند استانداری، فرمانداری‌ها و واحدهای زیرمجموعه آن‌ها که مأموریت اساسی دارند، نیز با نظر بالاترین مقام دستگاه اجرایی باید به فعالیت‌های مربوطه خود ادامه دهند، بنابراین ادارات دولتی هفته آینده تعطیل هستند و تنها آن‌هایی که خدمات ضروری و خدمات اساسی ارائه می‌دهند، اجازه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تعطیلی ادارات از فردا هشتم آذر ماه اجرایی می‌شود.

کد خبر 457914

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ستاد مقابله با کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا ویروس کرونا محدودیت های کرونایی کرونا در اصفهان تعطیلی یک هفته ای ادارات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بخش هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی بابایی کارنامی  در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در صورت تصویب در مجلس  شامل بانک‌ها نیز می‌شود؟ اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مشمول قانون خدمات کشوری و همچنین ماده ۲۹ برنامه ششم هستند، مشمول این لایحه می‌شوند و با توجه به اینکه بانک‌ها از قانون خدمات کشوری پیروی می‌کنند، در صورت تصویب لایحه مذکور در مجلس، بانک‌ها نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتقادات در خصوص تعیین روز پنجشنبه به عنوان  دومین روز تعطیل پایان هفته و ایجاد فاصله میان اقتصاد کشور با دنیا اظهار کرد: این حرف به نوعی درست است و به همین دلیل نیز پیشتر در کمیسیون اجتماعی روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیل پیشنهاد شده بود. طبیعی است که با تعطیلی پنجشنبه با عدم سرویس‌دهی دستگاه‌های دولتی روی بخش‌ خصوصی اثرات منفی خواهد گذاشت اما ان شاءالله این تاثیرات با رضایتمندی که ایجاد می‌شود، جبران می‌شود.

گفتنی است، دستگاه‌های مندرج در قانون خدمات کشوری عبارتند از: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا  نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی.

دیگر خبرها

  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • تعطیلی «پنجشنبه» شامل بانک‌ها خواهد شد؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیری شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • آماده باش کامل در اسرائیل / تعطیلی فعالیت‌های آموزشی از فردا