Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که شاهد تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا دوشنبه هفته پیش رو خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس، به تناوب افزایش ابر، وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود طی این مدت خلیج فارس نیز به تناوب مواج و متلاطم باشد.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، طی ساعاتی بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور افزود: جهت وزش باد: غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ و در ساعاتی بیش از ۴۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا بین ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5081643

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر خلیج فارس بارندگی بارش باران ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف بوشهر گرگان بسیج بارش باران عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی شدید روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده ها و کندی رفت و آمد در شماری از شهرهای استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران
  • ببینید | هشدار مهم هواشناسی به مردم؛ بارش‌های شدید باران در راه این استان‌ها
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • بارش باران در میمه
  • بارش شدید باران و سیل در زواره
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه
  • بارش شدید باران در شهر کرمانشاه