Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به تحویل بیش از ۹۸ درصد مساکن مهر در استان گفت: تا به امروز احداث تنها ٩٠٠ واحد مسکونی مهر در این استان باقی‌مانده که تلاش می کنیم با تکمیل این واحدها به زودی جشن مسکن مهر در استان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: در قالب طرح مسکن مهر، ساخت ۵١ هزار و ٩٠٨ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی برنامه‌ریزی شده بود که از این تعداد افزون بر ۵١ هزار واحد تحویل شده است.

او  با بیان این‌که از مهر سال گذشته تاکنون نزدیک به پنج هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده، افزود: طرح‌های دارای پرونده حقوقی و زیر ٣٠ درصد پیشرفت اجرایی و فاقد متقاضی و تسهیلات از چرخه مسکن مهر استان حذف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: از مجموع مساکن مهر این استان ۴٠ هزار و ٨٧١ واحد در شهرهای بالای ٢۵هزار نفر و ١١ هزار و ٣٧ واحد در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت احداث شده است.

حمزه‌لو بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت باقی مانده است.

او  ادامه داد: همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده، اختلاف مالی، طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرایند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی را می‌توان از دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان برشمرد.

انتهای پیام/ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی آذربایجان غربی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال در مراسم بهره‌برداری از خانه‌های محرومین در شهرستان خلخال گفت: ۴ باب خانه محرومین ساخته شده به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در متراژ ۶۰ متر مربع و با هزینه کرد بیش از ۲ میلیارد و سیصد هزار تومان و کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال در خوجین به بهره‌برداری رسید.
محمد حاتمی افزود: همچنین به همت ادارات خدمات رسان شهری و روستایی، همچون ادارات گاز، برق و آب، انشعابات رایگان در ساخت این واحد‌ها برای محرومین اختصاص یافته است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال عنوان کرد: امسال در خلخال علاوه بر مجموعه ۶۰ واحدی مسکن اقدام ملی در جنب نیروی انتظامی که تکمیل شده یک مجموعه ۸۰ واحدی نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و در جنب دانشگاه پیام نور خلخال بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است که تلاش می‌شود با سرعت این واحد تکمیل و در اختیار صاحبان و مالکان واحد‌ها قرار گیرد.


در ادامه سفر مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به شهرستان خلخال با حضور چندتن از کارشناسان بنیاد مسکن نشست با فرماندار خلخال برگزار و اقدامات سال ۱۴۰۲ بررسی و برنامه‌ها رویکرد جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در شهرستان‌ها تشریح و قرار شد از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۹ روستای شهرستان خلخال اسفالت ریزی شود.

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری