Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه نساجی با انتشار تصاویری از دیدار با سایپا مدعی شد داور سه پنالتی برای این تیم اعلام نکرده است.

باشگاه نساجی مازندران با انتشار سه تصویر از دیدار این تیم با سایپا در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران مدعی شد داور این بازی سه پنالتی برای شاگردان وحید فاضلی نگرفته است.

به گزارش طرفداری، این بازی با برتری یک بر صفر نارنجی پوشان پایتخت به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جرئیات و تصاویری صحنه های مورد اعتراض قائمشهری ها را می بینید.

۱. روی ضربه ایستگاهی مهاجم نساجی روی توپ تعادل بهتری دارد، چون رو به دروازه است و مدافع سایپا نقش بر زمین شد.

۲. در ادامه مدافع سایپا با دست توپ را لمس و در مسیر حرکت بعدی خود قرار می‌دهد! و در این تصویر کاملاً مشخص است که توپ را لمس کرده و طبیعتاً او در شرایطی که نقش بر زمین شده نمی‌توانست با زانوهایش توپ را کنترل و در مسیر حرکت بعدی قرار دهد!

۳. اینجا مدافع سایپا که با دست توپ را به جلو هدایت کرده بود، برمی‌خیزد و با پا توپ را دور می‌کند. بحث توپ به دست یا دست به توپ نیست، مدافع سایپا از دست برای دفع توپ کمک گرفته است!

۴. در این صحنه مدافع سایپا که دستش بیش از عرض شانه باز شده، با دست توپ را به مدافع هم‌تیمی که پشت به دروازه است، پاس می‌دهد تا توپ را بلند دفع کند و این کار در ادامه انجام می‌شود. داور در این تصویر پیدا نیست و مشخص است چند متری از صحنه دور است.

۵. صحنه کاملاً مشخص و واضحی که علیاری مدافع سایپا با کمک دو دست از شوت مدافع نساجی جلوگیری کرد.

 

همچنین بخوانید:

مبعلی: از کار کردن با فاضلی خوشحالم / دو هفته از داوری‌ ها ضرر کردیم

مربی نساجی: داور 3 امتیاز به سایپا تقدیم کرد

مدیرعامل نساجی: ما صدرنشین اشتباهات داوری هستیم؛ این اشتباهات طبیعی نیست

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدافع سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی