Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، طی سخنانی اظهار داشت: قرآن کریم می‌فرماید «عاقبت نیک برای متقین و پرهیزگاران است» لذا اگر سعادت دنیا و آخرت را می‌خواهیم فقط با تقوا به آن می‌رسیم.

محمودی افزود: وقتی بشر از خدا غافل شد و در دام شهوات و تمایلات نفسانی قرار گرفت و به هر گناهی دست می‌زند، لذا ریشه تمام زشتی‌های اخلاقی غفلت از یاد خداست که این گناهان سبب نزول بلاها و گرفتاری‌ها هم می‌شود پس باید از خداوند طلب بخشش و استغفار داشته باشیم تا انشاالله همچنان رحمت خود را بر ما نازل فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ورامین بیان داشت: باید بدانیم همه ما بهره‌مند از نعمت‌های الهی هستیم و باید شکرگزار این نعمت‌ها باشیم یکی از این نعمت‌ها، نعمت ولایت و نعمت انقلاب اسلامی است شکرگزاری این نعمت‌ها به این است که تا می‌توانیم خدمت کنیم، مردم به یکدیگر خدمت کنند، خصوصاً در این شرایطی که دنیا گرفتار یک بیماری ویرانگر و جهانی شده است باید همه ما دست به دست یکدیگر داده و با کمک به هم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: از سوی دیگر مسئولان باید قدردان باشند خداوند توفیق خدمتگزاری به چنین مردمی را نصیب آنها کرده است و هرگونه کوتاهی خسران دنیا و آخرت را خواهد داشت.

محمودی با بیان اینکه این مشکلات اقتصادی اصلاً قابل قبول نیست عنوان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «بسیاری از آنها با مدیریت صحیح حل خواهد شد» بدانیم آمریکا و اروپا دوستدار مردم ما نیستند آنها در طول حیات خود به ملت‌های دیگر خاصه ملت ایران ظلم کردند و امید داشتن به آنها ساده لوحی است، لذا باید مسئولان کشور تمام توجه خود را به توان داخلی صرف کرده تا انشاالله بتوانیم توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی سازیم.

کد خبر 5081615

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سید مرتضی محمودی توطئه ها ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف بوشهر بسیج گرگان بارش باران عکس استانها نعمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: بازارچه های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان برپا شد.

به گزارش ایسنا، سیدعباس جوهری با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل استان در ستاد سفر گفت: با توجه به نیازها و دغدغه‌های رفع آن از ۲۰ روز مانده به پایان سال ۱۴۰۲ ستاد سفر کار خود را به ریاست استاندار تهران با فعال کردن ۱۴ کمیته امنیتی، کاهش تصادفات و ترافیک، تنظیم بازار، امداد و نجات، قضایی، برنامه ریزی و آمار و غیره کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: اقدامات لازم با توجه به نیازهای از پیش مشخص شده در ماه ها و سنوات گذشته برنامه ریزی و کار خود را نهایی و اجرایی کرد که در نتیجه آن شاهد اتفاقات موثر و خوبی در همه حوزه های ۱۴ کمیته هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به برنامه ریزی ها در سطح استان با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ گفت: در سال گذشته همه امور با توجه به شعار سال برنامه ریزی و گامهای موفقی در حوزه رشد تولید برداشته شد و فعالیت استان تهران رونق دوباره را به خود تجربه کرد، بطوریکه از همان لحظات ابتدایی آغاز سال ۱۴۰۳ نیز با توجه به تعیین شعار سال از سوی رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله)، به دستور استاندار تهران سیاست های مشخص شده در راستای احقاق آن مشخص و نخستین قدم ها بر اساس امور حمایتی زیربنایی و افزایش مشارکت مردم در نقش حامیان اصلی اقتصاد مشخص شد.

جوهری با اشاره به تقویت بازارچه های نوروزی در استان تهران و تقویت آن بر اساس۵ هدف مشخص شده، تأکید کرد: نخستین برنامه ریزی برای ارتقای توان کارآفرینان استان تهران و افزایش توان اقتصادی برای رشد اقتصادی در قالب بازارچه های نوروزی در ۵ هدف مهمی چون رونق تولید، شناسایی صنایع دستی و افزایش مشارکت کارآفرینان به عنوان بازوان مهم اقتصادی در استان برای ارتقای ظرفیت های اقتصادی تهران، شناسایی ظرفیت هنرمندان و تبدیل توان بالقوه به بالفعل برای رشد مشارکت و ترغیب مردم از هر قشری در این مشارکت، کمک به افزایش توان تولید محصولات در حوزه عشایر و اهمیت شناساندن آن در بازارهای داخلی دیگر استان ها و معرفی به بازارهای خارجی با نام ایران اسلامی و ریشه کنی مسائل اقتصادی و توان افزایی در استان برای رفع مشکلات تولید و رشد صادرات خارجی تهران مشخص و کار خود را از همان لحظات ابتدایی روز یکم فروردین ماه آغاز کرد.

وی ادامه داد: بازدیدهای مکرر بر رفع مشکلات و تقویت حوزه های اقتصادی برای توان افزایی و شناسایی مسائل مانع برای رفع آن توسط کمیته های مختلف و بررسی های ابتدایی در استان تهران انجام شده و بزودی مراحل برنامه ریزی مدون خود را در قالب تعیین سیاستهای مبرهن مشخص می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشاگری روحانی از اعتراضات آبان ۹۸: خودم ساعت ۵ صبح فهمیدم | گفتم گرانی را هرشب جمعه‌ای که صلاح می‌دانید اعلام کنید | موضوع بنزین نبود، توطئه کرده بودند | عابر بی‌گناه کشته شد
  • امیر صباحی فرد: هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • افزایش بدهی دولت آلمان و تداوم رشد منفی اقتصادی برلین
  • افزایش بدهی‌های آلمان به ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد یورو
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار/رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با ایرانیان مقیم خارج
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند