Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خطیب زاده سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه درگذشت دکتر استادزاده عضو هیات علمی معاونت گسترش زبان فارسی مرکز همکاری‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانهای وزارت امور خارجه ضمن تجلیل از ''تلاشهای دلسوزانه و مجدانه آن استاد، مدیر و کارشناس دغدغه مند عرصه فرهنگ، ادبیات و زبان فارسی که سال‌ها همکاری نزدیکی با وزارت امورخارجه در راستای اعتلای زبان و ادبیات گهربار فارسی در جهان نیز داشت''، ضایعه فقدان ایشان‌ را به خانواده آن مرحومه و همه دوستان و همکاران شان در عرصه فرهنگ و ادبیات فارسی تسلیت گفت و برای آن سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،آقای رئیسی در پیامی، درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز، مهدی و الله‌رحم خرسندیان را به مردم استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرّم آن مرحوم، تسلیت گفت. 

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تأثر خاطر شد.   این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی، روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.   اینجانب، مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرّم این فقید سعید، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علوّ درجات و همجواری با شهیدان گران‌قدر خود و برای عموم بازماندگان معزّز، صبر و سلامتی مسئلت دارم.   سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • دیپلماسی گردشگری اولویت نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی
  • دیپلماسی گردشگری اولویت‌ وزارت خارجه در خراسان جنوبی
  • خاموشی چراغی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • خاموشی یک کتابفروشی دیگر؛ بهشتی تعطیل شد
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • قمر آریان؛ خورشیدی در قلمرو فرهنگ فارسی
  • ببینید | کلماتی در زبان فارسی که استاد ادبیات معروف را عصبی می‌کنند!
  • پیامی برای درگذشت محمود مدبری