Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:46:01 GMT

هیچ‌کودکی در وطنم بی‌استعداد نیست

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۹۹۹۳

هیچ‌کودکی در وطنم بی‌استعداد نیست

این کتاب در موضوعات استعداد در کودکان، هوش‌های چندگانه و کودکان تیزهوش در ۳۶۲ صفحه و در ۵۰۰نسخه با قیمت ۴۰هزار ریال  درسال ۱۳۹۸ به عنوان منبعی برای معلمان و والدین توسط انتشارات دانشگاه هرمزگان چاپ شده است.

این کتاب در ۱۰فصل نگاشته شده است؛«سرآمدی یا باهوشی، شش نوع دانش‌آموز تیزهوش،تیزهوشان پنهان چه کسانی هستند؟»، «تعریف هوش، لایه‌های هوش، رابطه هوش‌های چندگانه با برنامه درسی، پنج ذهن برای آینده»، «رفتارهای چالش برانگیزافراد تیزهوش برای معلم، اصول کلی فرآیند شناسایی، بچه‌های تیزهوش و با استعداد برتر» و «اشتباهات مهم در مرحله شناسایی یا تشخیص تیزهوشی» بخشی از مباحث فصل‌های سک تا سوم این کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسندگان کتاب در فصل‌های چهارم، پنجم و ششم نیز به مباحثی از جمله«نگرش والدین نسبت به تربیت کودکان تیزهوش و با استعداد برتر»، مهم‌ترین مهارت‌های تفکر خلاق، استراتژی‌های روشن نگه‌داشتن خلاقیت دانش‌آموزان در مدارس روستایی، ویژگی‌های مدرسه خلاق، معیارهای انتخاب پیش‌دبستانی و دبستان، اهداف آموزشی نظیه گاردنر برای دست اندکاران آموزشی چندگانه، تاثیر مطالعه و آشنایی با تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان تیزهوش و با استعداد برتر بر معلمان و اصلاحات مورد نیاز در نظام آموزش و پرورش مدارس دولتی» پرداخته‌اند.

در فصل‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم نیز جهت‌گیری برنامه درسی در آموزش تیزهوشان، پیشنهادهای کاربردی برای روان‌شناسان و مشاوران مدرسه، اُفت تحصیلی و رشد عاطفی، رایج‌ترین تشخیص‌های نادرس در دانش‌آموزان تیزهوش و با استعداد برتر، نقش دانش در کشب تخصص و خبرگی و راه انتقال دانش ضمنی به دانش‌آموز مهارت‌آموز مورد بررسی قرار گرفته است.

برچسب‌ها کتاب کودک هفته کتاب هرمزگان کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتاب کودک هفته کتاب هرمزگان کتاب کتاب کودک هفته کتاب هرمزگان کتاب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا

حسین رنجبر گلشواری مدیرآموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲ هزار و ۲۴۱ دانش آموز  قشمی در طرح ملی قرآنی مسطورا شرکت کرده‌اند.

 

 وی افزود: طرح ملی مستورا با هدف ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس