Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات آتش سوزی در یک کارگاه تولید مواد نفتی در جاده ورامین اظهار کرد: در ساعت ۸:۵۰ صبح امروز (جمعه هفتم آذرماه) آتش سوزی یک کارگاه تولید مواد نفتی در جاده ورامین به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که سریعا خودرو‌های دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل حادثه کارگاهی به مساحت ۲۵۰۰ متر بود که چند مخزن مواد نفتی با گنجایش ۳۵۰۰ لیتر در آنجا وجود داشت که دچار آتش سوزی شده بود که حجم آتش سبب شده بود که تا ۲۰۰ متر از اطراف مخزن شعله ور شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان در ساعت ۹:۵۴ موفق به اطفای کامل حریق شدند، تصریح کرد: در این حادثه یک کارگر از ناحیه سر و صورت دچار آسیب شده بود که برای درمان در اختیار نیرو‌های امدادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

 


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی انبار نفت مواد نفتی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت مهار شد و طی این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک برج مسکونی اظهار کرد: این حادثه در میدان ساحل، خیابان نیما یوشیج امروز_ سه‌شنبه‌هفتم فروردین_ ساعت ۰۰:۰۴ بامداد به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله چهار ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی خودرو تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام و در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: از بعضی طبقات این برج مسکونی ۱۸ طبقه دود متصاعد می‌شود، آتش نشانان به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند در طبقه منهای دو که چندین دستگاه خودرو وجود داشته، یک دستگاه خودرو سواری برلیانس از قسمت اتاق دچار آتش‌سوزی شده و تمام اتاق شعله‌ور و آتش در حال سرایت به موتور خودرو بوده است.

وی ادامه داد: آتش به خودروهای دیگر در حال سرایت و دود به طبقات بالایی نفوذ کرده بود، بنابراین تعدادی از ساکنان به کمک آتش‌نشانان به محل امن منتقل شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: در نهایت حریق اطفا و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد، همچنین طی این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و ساعت ۳:۳۲ عملیات اطفا پایان یافت.

کد خبر 739245

دیگر خبرها

  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • شب به یادماندنی در چند کیلومتری پایتخت
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش سوزی انبار ضایعات در بولوار توس مشهد